ADS

Wednesday, February 16, 2011

Nora Yang Seksi

NORA seorang eksekutif yang bekerja sepejabat dengan ku walaupun berlainan unit dan oleh kerana rumah kami berhampiran, maka dia kerap juga menumpang ku untuk pergi dan balik bekerja kerana suaminya bertugas mengikut shif dan dia tidak punya lesen memandu. Kekerapan kami bersama menyebabkan kemesraan yang terjalin makin mendalam dan aku jadi teruja lebih lebih lagi bila mana Nora memakai skirt atau midi yang menonjolkan bentuk punggungnya yang pejal berisi.

Walau pun telah berusia lewat 30an tapi penampilan Nora memang bisa menggoda terutama di waktu pagi dengan wangian yang mampu menguja kejantanan setiap lelaki. Dari perbualan dan gaya Nora agak terbuka dan mesra buat aku jadi teruja untuk pergi lebih jauh untuk menikmatinya.

Peluang terbuka bila suami si Nora ditugaskan di luar negara buat beberapa bulan mengantikan staff lain. Aku pun sering mengusik dan menguji mengenai keperluan seksnya selepas sebulan suaminya tiada. Nora secara selamba mengatakan bila dia gian, dia buat lah mastrubasi sendiri.

Aku yang terkejut dengan pengakuan itu cuba mengacah, "manakan sama perbuatan itu dengan penetrasi seorang lelaki."

"Dah tak ada, nak buat macam mana, gunalah cara yang ada," jawab Nora ketika aku ajukan soalan itu.

Oleh kerana aku kerap bercerita dan menanyakan perkara yang sama, tanpa disangka Nora bersuara, "Alah.. you ni asyik tanya, macamlah dia nak tolong kasi," sambil tersenyum dan menutup pintu kereta ketika aku menghantarnya pulang dari pejabat.

Aku pun mula merancang mencari peluang.

Satu hari kami terpaksa pergi ke pejabat cawangan di luar daerah dan seperti biasa aku pergi ke rumah Nora dan dia berpesan untuk aku datang awal kerana dia ada buat sarapan. Setiba di rumahnya, pintu pagar telah terbuka dan aku pun terus memakir kereta di depan pintu. Senyap sahaja keadaan rumah dan ku dapati pintu tak berkunci. Sebaik sahaja aku masuk,kedengaran suara Nora dari dapur.

"Hai, cepatnya, I baru nak mandi, you sarapanlah dulu," ujar Nora sambil mengajak ku ke meja makan.

"Tak apa I tunggu you, kita kan nak makan sama," jawab aku sambil duduk di sofa dan sempat memerhatikan Nora yang masih memakai baju kelawar.

"Mana si Ija?" Tanya ku merujuk kepada anak tunggalnya yang baru tamat tingkatan lima.

"Dia baru keluar dengan adik I, nak bawa kereta ayahnya ke workshop Pakciknya".

Hah ini peluang baik, bisik hati kecil ku. Nora pun bergegas ke bilik dan aku duduk membaca akhbar sambil merangka langkah seterusnya.

Lebih kurang dua puluh minit, aku dengar pintu bilek air dibuka dan aku cuba mengintai di pintu bilik Nora. Aku dapati ianya tidak berkunci. Aku pun dengan perlahan menolak daun pintu dan terpandang Nora yang hanya berkembankan tuala putih sedang membuka almari. Satu pemandangan indah yang memperlihatakan kegebuan dan kemontokan bentuk tubuhnya. Tanpa berlengah aku pun merapati Nora dan memeluknya dari belakang.

"Hei, apa you buat ni! I kan suruh you sarapan...." Nora cuba melepaskan diri dari pelukanku.

"Iya lah, I nak sarapanlah ni," jawab ku sambil memeluk erat dan mencium tengkuk Nora.

"Sarapan apa macam ni..." ujar Nora sambil memalingkan muka ke arah ku.

"I nak sarapan karipap you," jawab aku sambil mencium pipi dan mengeselkan dagu aku ke bahu.

Ku lihat Nora kegelian dan lantas aku pun menarik tuala yang dipakai dan melepaskannya ke bawah.

"Hei, jangan lah buat I macam ni..." Nora menjerit kecil sambil tangannya cuba menarik tuala yang telah terjatuh.

Aku pun pantas meramas kedua dua buah dadanya yang mengkal dan bergayut sambil menarik rapat Nora ke arah ku.

"Oooh, please... you, jangan lah," suara Nora bagaikan kan merengek.

Aku bertambah yakin Nora telah mula terangsang dengan ramasan yang ku buat di kedua-dua payu daranya.

"Please lah Nora.. I dah lama geram kat you tau!" Jawab ku sambil berbisik dan meniup ke telinga Nora.

"I know, you also want it," sambung ku lagi .

"Eish you ni memang...." suara Nora merengek.

"Memang apa nya.... you memang seksi, tergoda I,"jawab ku sambil mencium pipi dan telinga Nora.

"Alah, you memang tahu I tengah high... dah lama tak dapat, cepat aje you terkam I," jawab Nora bagai berbisik lagaknya.

Aku pun makin ghairah lantas memeluk erat Nora dan terus meramas kedua buah dada yang kian membengkak. Aku pusingkan badan Nora lalu mendakapnya. Ku kucup bibir Nora dan melihat dia hanya memejamkan mata sambil membalas kucupan ku. Tangannya memaut leher dan kami terus berkucupan lagi. Dada Nora makin berombak.

"You buka lah baju, nanti renyuk kan," bisik Nora sambil membuka matanya yang makin kuyu.

Aku membaringkan Nora di atas katil lalu membuka pakaian dengan pantas. Nora mengiring membelakangkan ku sambil memeluk bantal. Aku pantas naik ke katil dan memeuk Nora. Kami berkucupan dan bergomol. Nora memaut leher dan mengepit kaki ku. Peha ku kini bergesel dengan cipapnya yang montok dan tembam.

Tanganku pantas meraba dan meramas cipap Nora yang telah mula berair itu. Aku terus menghisap puting kedua dua buah dada Nora silih berganti sambil jari tanganku bermain di pintu cipap Nora. Nora makin mengerang....

"Cepatlah sayang... I dah tak tahan ni," bisik Nora bagai merayu.

"Rilek lah, I nak romen you puas puas dulu...." jawab ku sambil mengalihkan serangan mulut dari dada ke celah kelengkang.

Aku buka kangkangan kaki Nora agar cipapnya yang tembam dan montok itu terbuka lebar. Bulu di tundunnya yang agak lebat itu aku cium dan terus lidah ku menjilat pintu bibir cipap yang basah dan melekit. Nora makin mengeliat dan kakinya diangkat menahan kegelian.

Aku terus menjolok lidah ku ke dalam cipap mencari G spot Nora. Habis kedua dua bibir cipap Nor aku jilat dan Nora akhirnya mengelincang mencapai klimaks. Habis rambut ku dicengkam oleh Nora dan kakinya memaut badanku. Aku biarkan Nora melayan klimaks dan melegakan kegianannya seketika.

Aku memanjat ke atas dan menindih Nora. Kami berkucupan lagi dan tangan Nora mula merayau dicelah kelengkang mencari punai ku.

"Please dear, I want this.." bisik Nora sambil meramas kepala punai ku.

Tanpa disuruh Nora membuka luas kedua kakinya dan cuba menarik kepala punaiku. Tapi aku menahannya. Aku mahu memperlahankan permainan.

"Please sayang, I cant wait.." Nora bersuara lagi sambil membuka matanya.

"Hold on dear, you tak nak ke lick my cock," bisik ku sambil membiarkan Nora mengusap punai ku yang makin mencudak .

"Kat sana nanti le, kalau Ija balik, tak sempat nak game...." Nora bersuara.

Aku faham mengapa Nora nak cepat aku menyetubuhinya kerana bimbang anak daranya pulang. Aku pun segera menguak kedua dua kaki Nora dan membetulkan kedudukan aku dicelah kelengkang Nora.

Tanpa bicara aku pun mengacukan punai ke pintu cipap yang sedia terbuka dan mudah meluncur melepaskan takuk ke dalam cipap. Terasa hangat dan melekit.

"Wow...bestnya," suara Nora kedengaran agak kuat dan serentak aku merasakan kemutan cipap Nora yang agak lama tidak digunakan.

Nora makin agresif,dia mengangkat dan mengoyangkan punggungnya dan aku hanya mengikut rentak. Memang betul bacaaan aku selama ini bahawa Nora yang seksi ini memang hebat di atas katil. Bila Nora memperlahankan ayunan dan kemutan, aku pula membuat serangan dengan permainan sorong tarik secara berganti, laju dan perlahan. Peluh kami makin bercucuran dan Nora makin erat memeluk ku. Dia klimaks sekali lagi. Kakinya terus memaut punggung ku agar aku tidak menarik punai ku keluar.

Aku membiarkan punai ku di kemut. Aku lihat jam di dinding menunjukan angka 10, lebih setengah jam kami bertempur dan terlewat untuk bertolak. Aku terpaksa mempercepatkan permainan sorong tarik agar cepat tamat dan Nora bagai mengerti turut menguatkan jepitan peha dan kemutan sambil mengayak ngayak punggung melayan serangan ku.Hampir lima belas minit barulah aku terasa nak melepaskan air mani.

"I am coming Nora......" bisek ku.

"Ok dear," jawab Nora.

"Nak lepas kat luar ke dalam"bisek ku lagi.

"Kat dalam lah...."jawab Nora tersekat sekat.

Aku pun tanpa ragu mengenjut kuat dan melepaskan pancutan air ke rahim nora.

No comments:

Post a Comment