ADS

Saturday, November 27, 2010

Cikgu Miah dengan Bomoh

Namaku Salmiah. Aku seorang guru. Di kampung aku lebih dikenali dengan panggilan Cikgu Miah. Aku ingin menceritakan satu pengalaman hitam yang berlaku ke atas diriku sejak enam bulan yang lalu dan berterusan hingga kini. Ianya berlaku kerana kesilapanku sendiri.

Kisahnya begini: Kira-kira enam bulan yang lalu aku mendengar cerita yang suamiku ada menjalinkan hubungan dengan seorang guru di sekolahnya. Suamiku seorang guru di sekolah menengah di kampungku. Dia berkelulusan ijazah dari universiti tempatan sedangkan aku cuma guru maktab sahaja.

Aku tanpa usul periksa terus mempercayai cerita tersebut. Aku cuma terbayangkan nasib dua anakku yang masih kecil itu. Akupun boleh tahan juga dari segi rupa dan bentuk badan kerana kedua-dua anakku menyusu botol. Cuma biasalah lelaki walau secantik manapun isterinya, tetap akan terpikat dengan orang lain, fikir hatiku.

Diam-diam aku telah pergi ke rumah seorang bomoh yang pernah aku dengar ceritanya dari rakan-rakanku di sekolah. Aku pergi tanpa pengetahuan sesiapa walaupun teman karibku.

Pak Itam adalah seorang bomoh yang tinggal di kampung seberang, jadi tentulah orang-orang kampungku tidak akan tahu rahsia aku berjumpa dengannya. Di situlah bermulanya titik hitam dalam hidupku hingga ke hari ini.

Aku masih ingat lagi apabila Pak Itam mengatakan bahawa suamiku telah terkena buatan orang dan menyuruh aku meminum air penawar untuk mengelakkan dari terkena sihir wanita tersebut.

Selepas kira-kira lima minit meminum air penawar tersebut kepala aku menjadi ringan dan perasaan ghairah yang tidak dapat dibendung melanda secara tiba-tiba.

Pak Itam kemudian mengarahkan aku berbaring menelentang di atas tikar mengkuang di ruang tamu rumahnya dan mula membacakan sesuatu yang tidak aku fahami dan menghembus berulang kali ke seluruh badanku. Saat itu aku masih lengkap berpakaian baju kebarung untuk ke sekolah pada petangnya.

Selepas aku berasa agak khayal dan antara lena dan terjaga aku merasakan tangan Pak Itam bermain-main di butang baju kebarungku. Aku tidak berdaya berbuat apa-apa melainkan berasa ghairah yang amat sangat dan amat memerlukan belaian lelaki. Kedua-dua buah dadaku terasa amat tegang di bawah baju dalamku. Putingku terasa menonjol, dan celah kemaluanku terasa hangat dan mula becak.

Aku dapat merasakan Pak Itam mengangkat kepalaku perlahan-lahan ke atas bantal sambil membetulkan tudungku dan seterusnya mula menanggalkan pakaianku satu persatu, bermula dari kebarung, kain sarung, coliku yang berukuran 36 dan akhir sekali melurutkan seluar dalamku ke bawah.

Setelah itu aku berbaring tanpa sebarang pakaian kecuali tudungku. Antara sedar dengan tidak, aku lihat Pak Itam mengambil tempat di hadapan tubuhku, berlutut seraya menguakkan kedua-dua belah kakiku melebar. Ku sedari Pak Itam mula merangkul sekujur tubuhku. Lidahnya mula menjalar di bahagian dadaku seterusnya mengulum dan melumat bonjolan di dadaku dengan rakus. Ketika itu aku terasa amat berat untuk membuka mata.

Setelah aku mendapat sedikit tenaga semula aku berasa sangat ghairah dan kemaluanku terasa bagaikan dielus-elus sesuatu yang kesat memberikan aku kenikmatan yang tiada taranya. Barulah aku dapati yang mulut Pak Itam sedang melumat kemaluanku.

Aku berdaya menggerakkan tanganku dan terus mencapai kepala Pak Itam yang sedang berada dicelah kelangkangku. Aku menekan-nekan kepala Pak Itam dengan agak kuat supaya jilatannya lidahnya dapat menjolok masuk dengan lebih dalam lagi. Aku mengerang sambil membuka mataku yang lama terpejam.

Alangkah terkejutnya aku apabila aku membuka mata aku terlihat dalam samar-samar itu dua lembaga lain sedang duduk bersila menghadap aku dan memandangku dengan mata yang tidak berkedip.

"Cikgu," tegur seorang lelaki yang masih belum aku kenali duduk di sebelah kanan badanku yang telanjang bulat.

Setelah aku amat-amati barulah aku kenal/

"Leman" detik hatiku.

Leman adalah anak Pak Semail tukang kebun sekolahku yang baru sahaja habis peperiksaan SPMnya. Aku agak kelam-kabut dan malu. Aku cuba meronta untuk melepaskan diri dari genggaman Pak Itam. Menyedari yang aku telah sedarkan diri Pak Itam mengangkat kepalanya dari celah kelangkangku dan bersuara.

"Tak apa Cikgu, diorang berdua ni anak murid saya," ujarnya sambil jari telunjuk dan ibu jari kirinya mengulit-ulit sambil menggosok-gosok alur kemaluanku yang basah becak. Sebelah lagi tangannya digunakan untuk menolak semula kepalaku ke bantal.

Aku seperti orang yang sudah kena pukau terus baring semula dan membesarkan kangkanganku tanpa disuruh. Aku memejamkan mata semula. Pak Itam mengangkat kedua-dua kakiku dan diletakkannya ke atas bahunya. Apabila dia menegakkan bahunya punggungku juga ternaik sekali.

Pak Itam mula menjilat semula bibir cipapku dengan rakus dan terus dijilat sehingga ke ruang antara cipap dan duburku. Apabila lidahnya yang basah itu tiba di bibir cipapku terasa sesuatu yang hangat dan menggelikan berlegar-legar di situ. Aku merasa kegelian serta nikmat yang amat sangat.

"Leman, kau pergi ambil minyak putih di hujung katil, kau Ramli, ambil kemenyan dan bekasnya sekali di hujung tu." Arah Pak Itam kepada kedua-dua anak muridnya.

Aku tersentak dan terus membuka mata.

"Cikgu ni rawatan pertama, jangan takut, bangun dulu. Duduk baik-baik ya." Arah Pak Itam kepada aku.

Aku seperti lembu dicucuk hidung terus mengikut arahan Pak Itam. Aku duduk sambil sebelah tangan menutup buah dadaku yang tegang dan sebelah lagi ku capai pakaianku yang berterabur untuk menutup bahagian kemaluanku yang terdedah. Setelah mencapai kain kebarungku ku tutupi bahagian pinggang ke bawah dan kemudian membetulkan tudungku untuk menutupi buah dada.

Setelah barang-barang yang diminta tersedia di hadapan Pak Itam beliau menerangkan kaedah rawatan sambil kedua-dua muridnya malu-malu mencuri pandang ke arah dadaku yang dilitupi tudung tetapi berbalam-balam kelihatan di bawah tudung tersebut.

"Ni saya nak bagitahu ada sihir yang dah terkena bahagian-bahagian tertentu di badan Cikgu, punggung Cikgu dah terkena penutup nafsu dan perlu dibuang."

Aku cuma angguk.

"Sekarang Cikgu sila berbaring."

Aku memandang tepat kearah Pak Itam dan kemudian pandanganku beralih kepada Leman dan Ramli.

"Tak apa, diaorang ni belajar, kenalah tengok" balas Pak Itam seakan-akan mengerti perasaanku.

Akupun terus berbaring menelentang di atas tikar mengkuang itu. Pak Itam menarik kain baju kebarung yang kupegang lalu dilempar semula ke sisi. Tubuhku kini terdedah sepenuhnya untuk sentuhan dan santapan Pak Itam.

Pelahan-lahan dia mengurut pehaku yang pejal putih berisi dengan minyak yang diambil Leman. Aku berasa khayal semula, punggungku terkemut-kemut menahan kesedapan lumuran minyak Pak Itam. Kemudian ku rasakan tangan Pak Itam menggosok-gosokkan telapak tangannya hingga ke bukit tundunku yang gemuk menantang ke atas, berputar-putar di situ. Aku memandang ke arah Pak itam yang duduk disebelah kiriku.

"Ha angkat punggung sikit" jelasnya seakan memahami.

Aku menurut kemahuannya. Sekarang aku berada dalam posisi menelentang. Pak Itam menolak kedua-dua kakiku agar lebih berjauhan dan mula melumurkan minyak ke celah-celah bahagian rekahan pehaku yang terbuka. Jari tengahnya sedikit-sedikit menguit biji mutiara yang terserlah dan lembab di situ. Tanpa dapat dikawal satu erangan kesedapan terkeluar dari mulutku.

Pak Itam menambahkan lagi minyak di tangannya dan mula bermain di bibir cipapku. Aku meramas bantal kesedapan. Sambil itu jarinya cuba menyucuk lubang cipapku yang telah lama berair.

"Jangan kemut biarkan sahaja" terdengar suara Pak Itam yang terlekat di rongga.

Mungkin Pak Itam terasa cipapku mengemut jarinya. Aku cuba merilekskan otot cipapku dan menakjubkan jari Pak Itam yang licin berminyak dengan mudah masuk sehingga ke pangkal. Setelah berjaya memasukkan jarinya Pak Itam mula menggerakkan jarinya keluar masuk lubang cipapku.

Aku cuba membuka mataku yang kuyu kerana kesedapan untuk melihat Leman dan Ramli yang sedang membetulkan sesuatu di dalam seluar mereka. Aku berasa satu macam keseronokan pula melihat mereka sedang memerhatikan aku berubat.

Setelah perjalanan jari Pak Itam lancar keluar masuk cipapku dia mula melutut di hadapanku setelah melipatkan kedua-dua kakiku ke atas dan membukanya supaya lebar. Sambil jarinya masih terbenam kemas dalam cipapku. Aku memandang Pak Itam yang sekarang menyingkap kain pelikatnya ke atas dan terhunuslah tombaknya yang panjang dan bengkok ke atas itu.

"Bbbbuat apani Pak cik"

"Jangan risau ni nak buang sihir" katanya sambil melumur minyak ke tombaknya yang agak besar bagi seorang yang kurus dan agak rendah.

Selesai berkata-kata Pak Itam menarik jarinya keluar dan terus menghalakan tombaknya tepat ke lubang cipapku. Dapat ku rasakan kepala tombak Pak Itam yang tumpul dan gempal bagaikan topi Jerman itu menempel di antara dua bibir cipapku. Hangat dan mengghairahkan.

Aku hanya mampu membiarkan saja lantaran dipengaruhi kenikmatan daripada perlakuannya tadi. Dan Pak Itam mula menekan masuk kepala tombaknya perlahan-lahan tapi pasti.

"ARRrgggghhggh" Aku terjerit kengiluan sambil mengangkat kepala dan dadaku keatas.

"Jangan kemut, biar dia masuk dulu" arah Pak Itam yang sedang merenggangkan daging bibir cipapku dengan telunjuk dan ibu jari kanannya.

Setelah aku meneran sedikit hampir separuh tombak Pak Itam telah terbenam kemas ke dalam cipapku. Aku melihat Leman dan Ramli sedang meramas sesuatu di dalam seluar masing-masing.

Setelah berjaya memasukkan setengah zakarnya Pak Itam menariknya keluar semula dan menekan masuk kembali sehingga keseluruhan senjatanya tenggelam kedalam liang cipapku. Pak Itam menekan begitu rapat hinggakan bulu-bulu kami bertemu. Dia berhenti di situ.

"Cikgu dok diam-diam, ini tak ada apa-apa" ujarnya sambil zakarnya terbenam kemas dalam cipapku.

Aku sekarang dapat merasakan yang zakar Pak Itam sedang tertanam kemas dan padat dalam cipapku. Pak Itam mula mengenyut-ngenyut perlahan sambil memegang pinggangku. Kedua-dua murid Pak Itam telah mengeluarkan zakar masing-masing sambil melancap. Aku berasa sangat malu tetapi terlalu nikmat.

Zakar Pak Itam terasa berdenyut-denyut dalam cipapku. Aku juga mula mengemut-ngemut zakar Pak Itam yang besar itu. Di saat ini, aku terbayang wajah suamiku seakan-akan sedang memerhatikan tingkah lakuku bersama Pak Itam ini.

Aku hanya mendiamkan diri sambil menikmati perlakuan Pak Itam. Matanya terpejam rapat sambil mulutnya terkumat-kamit seperti sedang membaca sesuatu. Sesekali Pak Itam menarik senjatanya keluar secara perlahan-lahan dan menujah semula dengan ganas. Setiap kali menerima tujahan Pak Itam setiap kali itulah aku mengerang kesedapan.

Setelah hampir 20 minit, Pak Itam mula melakukan pergerakan tujahan dengan laju. Sebelah tangan memegang pinggang dan sebelah lagi memeluk pahaku yang terangkat ke atas. Aku menurut gerakan Pak Itam sambil menggayak-ayakkan punggungku ke kiri dan ke kanan.

Tiba-tiba Pak Itam menekankan tombaknya rapat-rapat dan hayunannya terhenti. Dan aku rasakan sesuatu benda cair yang hangat memancut deras ke dalam rongga cipapku yang paling dalam. Banyak sekali ku rasakan cecair tersebut.

Aku memainkan kelentitku dengan jariku sendiri sambil Pak Itam menindihkan badannya memeluk aku. Tiba-tiba sisi sebelah kiri pinggangku pula terasa panas dan basah, Leman rupanya terpancut. Ramli merapatkan zakarnya yang berwarna unggu ke sisi buah dadaku dan terpancut membasahi hujung putingku.

Aku terus mengemut-ngemut zakar Pak Itam dan bekerja keras untuk mencapai klimaks. Pak Itam hanya mendiamkan diri mungkin memahamiku situasiku. Dan,

"Arghhhhhhhrgh" aku klimaks dalam pelukan Pak Itam. Tubuhku bergetar-getar halus. Melihat itu, Pak Itam segera mencabut zakarnya dan melumurkan cairan yang melekat dizakarnya ke atas bukit tundunku.

"Jangan basuh ni sampailah waktu Maghrib,” Katanya sambil melondehkan kain pelikatnya.

Aku masih lagi menelentang dengan tudung kepalaku sudah terlondeh hingga ke leher. Aku merasakan bibir cipapku sudah longgar dan berusaha mengemut untuk meneutralkannya semula.

Setelah itu aku bangun dan mencapai pakaianku yang bersepah satu persatu. Setelah mengenakan pakaian dan bersedia untuk pulang setelah dimalukan begitu rupa, Pak Itam berpesan.

"Pagi besok datang lagi, bawa sedikit beras bakar".

Aku seperti orang bodoh mencapai beg sekolahku dan terus menuruni tangga rumah Pak Itam.

No comments:

Post a Comment