ADS

Sunday, November 21, 2010

Pengemas rumah tangga

Leha baru berumur 23 tahun. Isteri pemandu van syarikat saya kerja. Leha tak kerja dan suami syorkan supaya aku berikannya kerja part-time di rumah aku 3 kali seminggu. Aku bayar RM 400 dan kunci rumah aku dibagi satu set supaya dia boleh dating pada bila-bila masa.

Pada suatu petang, aku telah memandu balik ke rumah lebih awal dari biasa. Masa tu, kira-kira pukul 2.30 petang. Aku keletihan dan memohon cuti sakit.Bila aku tiba ke rumah sewa. Aku ternampak selipar Leha diluar. Aku tahu Leha datang. Bila masuk ke dalam rumah saya terdengar suara dalam bilik tidur saya.
Dari celahan pintu, saya ternampak Leha sedang main dengan jari nya dicelah kainnya. Dia sedang menonton VCD X rated yang aku dapat dari client sebelum ini.Ooooh, bukan main syok aku tonton tingkahlakunya. Dia hampir stim ketika tu.

Lepas tu, aku pun ketuk pintu bilik ku. Leha terkejut sekali. Dengan malu, dia tunduk dan duduk di lantai lalu menangis. Aku terkejut kerana tidak sangka keadaan boleh jadi begini. Aku pun mendekatinya sambil memeluknya. Bukan main sedih tangisannya."Leha. jangan menangis . I tak marah . jangan menangis ya? Sayang .." Aku pujuk."Mmmm...Maaf En Samad .. Saya .. Mmmmm . Maaf .." Leha menangis lagi.
"Come on.. Apa yang nak menangis . tak ada apa pun . tonton cerita seks . biasa je tu . Anggap je I tak tahu .. ok? Kita lupakan je . ok?" Aku pujuk lagi. aku tak biasa kalau perempuan menangis .. Penting kepala aku dibuatnya.

Semasa aku memeluknya, bau wangi lehernya telah memukau fikiran aku. Aku terus cium lehernya, pipinya dan kemudian, aku sentuh buah dada yang suburnya tu. Sambil sentuh, aku gosok dan perlahan-lahan masukkan tangan aku ke dalam bajunya, ke dalam bra nya. Aku kepit payu daranya dengan kedua jejari aku."..." Leha senyap je.
Aku terus membuka butang bajunya dan terus aku keluarkan buah dadanya dari bra nya, Aku jilat kedua payu dara nya sambil itu, aku kepit dengan jari aku."Ouuu.." Leha bunyi dengan halus... Dia malu tapi selesa nampaknya .Aku baringkan tubuhnya di katil dan terus buka sarungnya. Mukanya merah. Aku jilat dan hisap buah dadanya, tangan aku main celah pehanya. Lepas tu, aku terus tanggal panty putihnya. Cipeknya berbulu halus. Macam cipek anak gadis. Maklumlah, baru kahwin.

Leha malu dan terus tutup mukanya. Kakinya terkepit. Aku pun buka dengan luas kedua kakinya. Aku guna lidah ku - jilat keliling cipek Leha. Sedapnya ... dia terus dengan sedaya upaya mengepit kedua pehanya . tapi aku tahan dengan tangan yang kuat. Dia bernafas kuat. Buah dadanya gerak naik turun.
"Emmmm.Oooooh..En. Samad.Emmmmm..jangan...Ooouch." jeritan yang halus dari Leha sambil bergolek tubuhnya.Dia cepat setim. Cipeknya basah. Pehanya cuba dirapatkan kerana terlalu 'high'. Dia mengepit kepala aku bila aku cuba jilat dibahagian dalam cipeknya. Aku terpaksa buka luas pehanya lagi.
Sebelah tangan aku peras buah dadanya. Walaupun bukan sesubur Vivian, aku gemar buah dada saiz sederhana ini.Leha berada dalam keadaan mengkhayal.. Dia jerit tak henti-henti apabila aku masukkan batang pelir besar aku kedalam cipek ketatnya. Dia terus serang dan tekan.

"En. Samad .. Sakit... " jerit Leha. "Ooo...Ooo..Oooo.. jangan kuat ..Oooooo.Ooo..!"Bukan main kuat lagi jeritannya bila aku tungeng punggungnya dan masukkan batang aku ke lubang belakang.
"Oouuch .. Oouuch ..En. Samad .. Oouuch .. Sakit . Oouuch ..!" Jeritan si Leha setiap kali aku tikam punggungnya dengan pelir aku.Dia betul-betul menikmati apa yang sedang berlaku.

Kemudian aku paksa kepalanya ke arah batang pelir aku. Aku suapkan mulutnya dengan pelir aku. Dia belum pernah buat begitu. Tapi dia ingin cuba dan dia memang pandai menjilat dan hisap batang pelir aku. Aku pecut selepas 10 minit dia mengulung pelir aku.Semasa berbaring dikatil, aku Tanya Leha sekiranya kesakitan kerana perbuatan ganas aku. Dia beritahu bahawa Suaminya tak tahu buat hubungan seks. Dia rasa macam di saje setiap kali mengadakan hubungan seks. Tapi dia selesa dengan apa yang aku buat terhadapnya. Sambil mencium pipinya, aku gosok bulu cipeknya yang basah dengan pecutan pelir aku.

No comments:

Post a Comment