ADS

Sunday, November 21, 2010

Gadis kampung (2)

Saya janji kak., kata Mat... tapi nampak nye gementar...aku nampak seluar nye membojol aje.. mesti kote nye masih keras lagi....Lalu aku mempelawa Mat naik ke rumah. Mat mengikut sahaja seperti orang ketakutan. .

Mat duduk di lantai ruang tamu ( di rumah nenek memang tak de kerusi pun). Aku terus ke dapor mengambil dua cawan kopi lalu aku hidangkan pada Mat . aku duduk dihadapanya dengan hanya memakai tuala tadi. Mata Mat segera terpaku bila terlihat cipapku tersengeh dihadapannya dan ku lihat dadanya berombak dan nafanya semakin laju. .. aku buat tak perasan aje...yang cipapku tersengih ..

Kenapa Mat?.....tanye ku. Ttttak de apa kak........dengan suara yang gugup... Abis, napa macam orang nak pengsan je.. cakap pun mengeletar.. takut ape...! tanye ku........... Ohh…! maafkan akak Mat ! tak perasan lak...tuala akak ni pendek, dan benda akak.. terbuka.

Mat tak penah tengok ke....selamba aje aku tanye die... tak pernah kak !, ...Baru tadi Mat dapat tengok…kata Mat

Mat suka ke tengok akak macam tadi, sambil aku menutup cipap ku ngan tangan.... Suka….katanya sambi mula tersenyum,

Aku dapat melihat seluar mat dah mengembong .. dan begerak-gerak.. Tadi mat tengok akaknye, sekarang giliran Mat bagi akak tengok Mat punye.. iisssshhh akak.. Mat malu laaaaa. ...die tersipu-sipu sambil tunduk.. tapi mata menjeling kat cipap ku..yang terlindung sikit .... Kalau Mat tak kasi tengok...., nanti akak bagi tahu abg, yang Mat ngintai akak mandi... ujar ku.

Dengan perlahan Mat bangun dan membuka zip seluarnya dan londeh kebawah.. Aku tergamam bila melihat kote Mat yang tegang dan besar dan berurat, lalu aku pegang perlahan dan ku urut manja. Mat masih dalam keadaan berdiri dan memejamkan matanya apabila aku urut kotenya.

Apa Mat rasa? Sedap kak... suara nya agak perhan dan mengeletar. Selama ni ...Mat urut sendiri je... ujarnya.

Kemudia aku masukan perlahan kote Mat dalam mulut ku dan ku hisap perlahan-lahan sambil lidahku bermain main di kepalanye dan Mat mula menggelinjang. Aku tau pasti tak lama lagi Mat akan terpancut, lalu ku kulum dan sedut kuat .. puas juga ku kulum, sedut dan membelai telor nye yg licin..tapi tak juga air nye terpancut..... kalau hubby aku dah lama terpancut..ni.. kata ku dalam hati..

Kak......, sedap sangat kakkkkk., tak pernah Mat merasa senikmat ini, .. ujar nye.

Ok..sekarang giliran Mat , boleh?? kata ku..
Nak buat mcm mana kak .., Mat tak biasa... kata nye..
Ku ceritakan pada Mat apa yang harus dilakukan satu persatu dari membelai buah susuku hingga lah bagaimana hendak memasukan kotenye dalam cipap ku.

Aku membaringkan diriku di atas tilam kekabu dan memejamkan mataku, nak merasa cam ne budak kampung ni membelai tubuhku , nak tau dia faham ke tidak apa yang telah aku ajar sebentar tadi.

Terasa tangan Mat yang kasar mula mengusap perlahan tetek ku yang dah sedia tegang. Nyata berbeza sebab biasanya tangan halus (tak pernah kerja kasar) yang membelai tetekku. Rasa geli geleman lak tapi sedap.. Mat terus membelai dan mengusap, sesekali dia meletakan jarinya ke atas putingku yang dan tegang. Kemudian Mat mula memicit tetekku perlahan lahan sambil menggentel putingku. Cepat juga Mat belajar ….kata hati ku.

Makin lama Mat mengurut, membelai dan menggentel tetekku, semakin nikmat kurasakan dan aku mula mengeluarkan suara halus kenikmatan.

Napa kak, sakit ke Mat buat?.....tanye nya…… tak,...!. pandai Mat buat, ..sedap…lazat....kata ku dengan nada lemah.

Kemudian Mat meneruskan acara usap dan gentel di tetekku . tetiba aku merasa Mat meniarap di atas tubuh ku, terasa kotenya yang tegang bila terkena cipapku yang dan basah sejak tadi. Aii…..cepatnye dia nak masuk…bisik hati ku….tapi aku mendiamkan diri nak melihat sejauh mana kesabaran Mat dan nak tau dia ikut tak apa yang telah aku ajar sebentar tadi.

Mat mengerakan ponggongnya dan dengan gerakannya membuatkan kotenya bermain di alor cipapku. Lepas tu terasa hangat di putting tetek, rupanya Mat mula menghisap tetekku sambil tangannya mengurut dan memicit tetekku yang sebelah lagi…. aduhh….. nikmat sungguh rasanye. Aku tetap mendiamkan diri menikmati apa yang die lakukan ke atas tubuhku sambil kotenye bergerak di alor cipapku yang dah banjir. Lepas tu terasa mat menggerakan lidahnye ke leher….Mat !…jangan sedut, nanti ada kesan Merah ….aku bersuara lemah.

Mat meneruskan jilatan di leher dan telingaku..aku terasa geli geleman…tapi nikmat. Kemudian Mat menggerakkan lidahnya ke celah tetekku dan terus ke bawah, memainkan lidah di pusatku dan terus ke bawah.

Terasa Mat mencium dan mengigit tundun cipapku yang agak tembam, dan membelek belek cipapku. Lepas tu die meneruskan jilatan dipeha kananku. Di angkat kaki kanan ku ke atas dan die menjilat serta menciumnya. Lepas tu die meneruskan jilatan ke jari jari kaki ku….aduhhhhhhhh…suami ku tak pernah melakukan sedemikian. Kemudian Mat menjilat jejari kaki ku dan mengisap ibu jari kaki ku…

Rupanya nikmat juga diperlakukan demikian....pandai pula budak ni..bisik hati ku.
Lepas tu Mat menjilat jari jari kaki kiriku dan menghisap ibu jari kaki kiriku pula, seketika kemudian mat meneruskan jilatan ke betis dan peha kiriku.

Kemudian terasa Mat mencium cipapku dan terasa lidah die mula mencicah bibir luar dan die memulakan jilatan di situ. Selepas menjilat bibir kiri die menjilat bibir kanan. Kemudian terasa Mat meletakan lidahnye di alor cipapku sebelah atas dan die mula membelah alor cipapku menggunakan lidahnya…dan aku mula mengerang kenikmatan bila hujung lidah die menyentuh biji kelentitku yang sudah lama mengembang. Mat berhenti disitu dan menghisap biji kelentitku emm……sedapppp nye... Matttt.….kataku dengan nada perlahan.

Kemudian Mat membuka bibir luar cipapku dan mula menjilat bibir dalam ku yang tersembunyi di balik bibir luar dan seketika kemudian terasa lidah die memasuki liang rongga cipapku , aku semakin tak tahan dengan tindakannye yang perlahan penuh kenikmatan. Aku mula menggelupor dan mengerang, terlalu nikmat dan kemudian aku mencapai climax yang pertama.

Lepas tu Mat bangun membuka kaki ku menjadikan aku terkangkang dan die berada di antara kakiku , aku lihat dia tersenyum bila melihat cipapku dan terbuka menanti tikamananya yang padu.

Mat meletakkan hujung batang nye di atas biji kelentitku dan menggeselnya perlahan, terasa lembut tapi nikmat. Kemudian die memasukan kepala kotenya perlahan dalam lubang yang dah sedia menanti, perlahan tikamannye dan aku mula merasa senjatanya memasuki liang telaga ku... ooohhh nekmat nye, terasa takuk Kepala kotenya menerjah masuk….terasa urat urat kotenya didinding lubang telaga ku,….aduh,…nikmatnya, terasa seperti baru pertama kali melakukan hubungan sex. Mulutku ternganga dan mataku pejam, aku benar benar menikmati tikaman Mat yang amat perlahan tapi nikmat, makin lama semakin dalam dan akhirnya hujung senjata die sampai ke dasar. Mat mendiamkan kotenye dan aku mula mengemut ngemut dan membuai dan mengahayun kekiri kekanan bagai irama dangdut..

Aku memaut Mat dengan kuat, dan mengepit Mat menggunakan kaki ku, ke dua hujung kakiku bertemu dibelakang badan nye. Lepas tu mulut Mat mencari mulut ku.. kami menekmati kuluman lidah, kulum mengulum .. lepas itu mulut nye ke bawah mencari pangkal buah dada ku dan seterusnye menjilat dan mengulum putting tetek ku dan menghisap perlahan sambil hujung lidahnye bermain-main di situ. Mat mula perlahan-lahan menarik keluar kotenye dan masa tu ku kemut kuat sebab terasa sayang untuk membiarkan kotenye tercabut. Bila hujung kotenya dan nak terkeluar, Mat membenam kembali dengan perlahan. Terasa sekali kenikmatannya, terasa batang yang berurat tu keluar masuk , dan terasa takok kepala kotenye mengasah dinding liang telaga ku.. sungguh nikmat dan lazat... Sunggoh indah rasanye diperlakukan begitu dan secara sepontan terkeluar suara halus dari mulutku sebagai pernyataan kenikmatan dan kelazatan yang tidak terhinggaaku... mengelupor dan mengerang .aduuuhhh lazat nyee
Mat menukar rentak tikamannya, dengan menikam laju tetapi semasa menarik keluar dengan perlahan sekali, aduhhhh…kenapa baru kali ini aku merasa benar benar nikmat walau pun aku telah beratus bahkan beribu kali disetubuhi oleh suami dan juga bf ku, kenapa baru kini aku merasa kenikmatan yang luar biasa dari budak kampong ini?
Badanku bergetar setiap kali Mat membuat tikaman, dan aku merengek bila dia mencabut senjatanye dengan perlahan, makin lama semakin nikmat dan aku semakin khayal, terasa seperti dibuai mimpi indah dan mengasyikkan. Kemudia aku merasa die mengubah tikamannye pula, memasukan kotenye dengan amat perlahan sehingga aku terasa benar urat urat batangnye yang kekar, dan menariknye dengan laju kemudian menikamnye dengan rentak amat perlahan…..aduhhhh…kat mana lak dia ni belajar , aku tak ajar pun tadi….makin lama aku semakin hamper kepada kekalahan, aku tewas dengan budak kampong ini, bila aku tak dapat mengawal diriku lagi, suaraku semakin kuat mengerang dan badanku semakin bergetar dan menggelupor. Aku peluk mat dengan sekuat kuatnya, ahhh……aku sudah sampai kemuncak kenikmatan ..aku tewas ditangan budak kampung ini. Sungguh nikmat ape yang die berikan pada ku dan aku terasa leteh longlai..

Mat masih meneruskan tikamannye semakin lama semakin laju sedangkan aku telah hilang tenaga... tidak bermaya. Aku biar saja ape yabg die lakukan

Kenapa akakk..! akak sakit ke ..Mat wat gini.. tanye die.... Aku tak berdaya nak jawab sambil memeluk nye kuat.. dan mulut ku mencari mulut nya... ku kulum bibir .. lidah nye .. gigit cuping telinga nye..ku jilat tengkoknya.. entah mcm mana, dengan kegairahan ku... aku rasa enak datang lagi bila die membuat tikaman bertubi tubi, aku cuba melawan dengan mengemut dan memeluknye dengan kuat dengan harapan dia akan mengeluarakan cairan nikmat dan hangat dalam liang kenikmatanku, makin lama aku merasa makin hamper Mat akan sampai climaxnya, dan tiba tiba die mendengus dan membuat tikaman dengan kuat dan gagah sehingga tubuhku bergetar dan serentak dengan itu terasa seperti simbahan cairan hangat dan aku juga mengeluarkan suara erangan yang amat kuat dan aku menggelepar kenikmatan.

Aku meneruskan kemutan memerah batang senjata yang berdenyut denyut dalam rongga ku sambil mengeluarkan saki baki cairan hangatnye. Mat tertiarap di atas tubuh ku yang telah longlai, aku terasa lemah tetapi penuh kepuasan. Mat membuka mata dan tersenyum memandangku... kotenya masih berendam dalam telaga ku...dan masih tegang..

Terima kasih kak….katanya. inilah pertama kali Mat dapat merasa sesuatu yang sangat indah dan nikmat.

Mat hebat, tak sangka Mat begini hebat... kata ku pada nya. Dia tersenyum bila aku memuji. Kami berkucupan bertikam ladah...seketika sambil dia menggoyang goyangkan ponggongnya. Kote nye mula longlai di dalam liang nikmatku. .. ku buat kemutan dan deyutan.. yang terakhir sebelum die mencabut keluar kote nye.

Mat nak lagi ke….tanye ku…. Nak kak, tapi bukan masa ni,
Emm….terasa sayang nak melepaskannya dari pelukanku.

Mat mencabut senjatanya yang dah mula longlai . dia menngambil tuala kecil dan mengelap cipapku. Terasa seperti aku sedang dimanjakan bila dia berbuat demikian. Cantiknye cipap akak. Macam dia senyum je kak.

Memang la dia senyum, kan Mat baru bagi dia minum tadi…ujarku.. pada nye.
Kami ketawa geli hati... rasa kepuasan.. tidak terhingga...lapang dada..kendur semua urat saraf...

Mat baring disebelahku masih berbogel, kemudian dia mengereng ke arah ku yang masih berbogel terlentang keletihan. Tangan nye bergerak membelai buah dada ku.

Akak ni cantik la, puteh bersih, …aku senyum bila die memberi pujian begitu. Semua org kata aku cantik suami ku, bf ku, bos pun selalu memuji kata aku cantik kata ku dalam hati.

Akak, bila agaknye Mat dapat bersama akak macam ni lagi ye? Emm….entah la Mat, akak pun nak lagi bersama Mat macam tadi., Mat ni handal dan romantic, Mat belajar di mana? .. ujar ku...

Kan akak yang ajar Mat tadi, sebelum ni Mat hanya dengar kawan bercerita kenikmatan bersetubuh, tengok wanita bogel pun baru ni kali pertama…kata Mat.

Aku bangun dan memegang kote Mat yang lembik, aku lap kotenya, telornya. Besar juga kote budak ni.. bisik hati kecil ku....

Sejurus kemudian aku urut urut kote nye.. telor nye...menunduk kepala ku dan aku mula kulum, mengisap dan lidah ku menjilat kepala kote nya sambil tangan ku membelai telornya... hhuuhhh .... kote nye mula begerak dan mengembang dan menegang ternyata ia bangun semula, makin lama makin keras.

Mat pula membelai tetekku semula, menghisap dan menyonyot putting tetekku yang dah mengeras semula. Lama kemudian terasa lidah mat menari nari di setiap rongga cipapku dan akhirnya aku climax lagi sekali

Kemudian aku minta mat baring terlentang sebab aku nak naik ke atas nye, posisi kegemaranku, dan dengan perlahan aku masukan kote die dalam lubangku …aduhhh…kenapa kali ini aku lemah sangat, baru sebentar aku dipandu dan memandu terasanye tidak bermaya..dan longlai, tapi aku teruskan ..guna kekuatan yang ade. Aku nak uji budah ni sajauh mana die boleh berenang. .. bisik hati kecil ku.....terasa benar senjatanye masuk jauh kedalam dasar cipapku, terasa benar senjatanye memenuhi liang nikmatku aku guna kan irama dangdut.. turun naik.. kekiri kekanan... oohhh die tidak mengalah..dan aku terkulai kenikmatan di atas tubuh sasa mat.

Aku terbaring lesu dan mat bangun mengangkat kakiku tinggi ke atas bahunya. Dan dengan perlahan mat memasukan senjatanye yang gagah ke dalam rongga nikmat yang sedia menanti. Mat menikam dengan penuh kegagahan dan tiba tiba mat mamasukan jarinye dalam lubang dubur ku.

…..Mattt……emmm…..kenapa jadi sedap sangat ni….dan rengekan halus tak henti keluar dari bibirku bila mat berbuat demikian. Bijak juga budakni…bisik hatiku. Makin lama dia makin hebat dan gagah dan akhirnye kami terkulai bersama penuh kenikmatan dan keindahan.

Mat masih meniarap di atasku, menciumi ku dengan penuh kasih sayang, terasa senjatanya mula mengecil dan akhirnya terkulai layu. Kami sama sama bangun dan membersihkan diri, kerana tak lama lagi suamiku dan nenek tentu akan balik.

Hari ini aku mendapat pengalaman yang sangat indah dan tak munkin dapat ku lupakan seumur hidupku... jika suamiku ajak balik ke kampung kerumah Nenek lagi ..aku pasti tidak akan menolak walau pun berjalan jauh.. kerna berbaloi.

No comments:

Post a Comment