ADS

Sunday, November 21, 2010

Melayan Isteri Boss

“Samil, tolong ambil gambar atas meja, bawa ke sini,” arah Lucy kepada pemandunya.
Samil yang baru saja masuk ke ruang tamu rumah besar itu berlari anak ke arah meja yang ditunjuk oleh Lucy. Sekeping gambar potret diambil dan diserahkan kepada Lucy. Lucy yang sedang berdiri di atas tangga di tepi dinding mengambil gambar yang diserah Samil dan digantung ke dinding.

Paku untuk menggantung gambar agak tinggi. Lucy terpaksa menjangkau sambil berdiri di anak tangga paling atas. Seperti biasa bila di rumah, Lucy hanya memakai skirt pendek dan baju tipis tanpa lengan. Samil memerhati sahaja. Terlihat ketiak Lucy yang ditumbuhi bulu halus jarang-jarang. Bulu warna hitam itu kontras sekali dengan kulit lengannya yang putih mulus. Samil terpukau dengan pemandangan itu.

Samil mendongak, terlihat celana dalam Lucy warna krim di bawah skirt pendek yang dipakainya. Celana dalam low-cut tersebut hanya sekadar membungkus separuh punggung Lucy. Berbayang marna hitam di sebalik celana tipis warna cerah. Paha yang putih mulus terlihat jelas. Daging punggung Lucy jelas kelihatan. Samil memerhati saja sambil menelan air liur.

Selepas selesai gambar digantung, Lucy perlahan turun meniti anak tangga. Kerana kurang hati-hati kaki Lucy tersandung dan terjatuh. Dengan pantas Samil menyambut isteri majikannya. Badan Lucy dipeluk erat. Harum bau minyak wangi Lucy. Samil merasa kulit Lucy licin dan lembut.“Terima kasih Samil, kalau kau tak ada mungkin saya cedera terjatuh tadi,” ujar Lucy dengan suara tersekat kerana masih terkejut.

Samil hanya mengangguk mendengar penghargaan isteri majikannya yang masih muda itu. Mengikut perkiraan Samil umur isteri majikannya itu tidak lebih 27 tahun.Lucy yang masih muda adalah isteri kedua En. Tan. Isteri pertama En. Tan telah meninggal dalam satu kemalangan jalan raya. Umur En. Tan lebih kurang 52 tahun. Sebagai pengurus ladang getah yang luas, En. Tan tinggal di rumah banglo besar atas bukit di tengah ladang. Pekerja ladang tinggal di rumah teres di kaki bukit. Samil dan isteri bersama dua anak tinggal di salah sebuah rumah yang disediakan majikan.

Sebagai pemandu, Samil biasa keluar masuk banglo besar atas bukit. Samil yang berumur 30 tahun kadang-kadang geram juga melihat isteri majikannya yang langsing berjalan mundar mandir di halaman. Sambil mengelap kereta, matanya tak lepas melihat isteri majikan yang muda, berkulit halus dan cantik. Rambut hitam Lucy dipotong pendek paras bahu. Kulit muka yang putih bersih di rawat rapi. Rupa paras Lucy macam Janet Khoo pelakon yang selalu dilihat Samil dalam TV.

Bila En. Tan ke ibu kota, selalunya 3 hingga 4 hari, kerja Samil hanya membersih kereta dan memastikan kenderaan dalam keadaan baik. Samil sentiasa berada di kawasan rumah kalau-kalau Lucy memerlukan bantuannya. Kalau tak ada kerja Samil akan ke bahagian belakang rumah berbual sambil minum bersama kedua pembantu perempuan separuh baya. Samil kenal mesra dengan mereka. Kadang-kadang Samil membawa mereka ke pasar membeli keperluan rumah.

Bila melihat Lucy berjalan mundar mandir dalam rumah, mata Samil ghairah memerhati liuk lentuk isteri majikanya. Kadang-kadang Samil berangan-angan meniduri isteri majikan yang cantik tersebut. Sambil berangan-angan kemaluannya akan menegang. Kadang-kadang seluar dalamnya basah bila dia memikirkan dapat bersetubuh dengan isteri majikannya.

Kalau keghairahannya meluap, Samil akan ke belakang rumah ke bilik cucian. Keranjang yang mengisi pakaian yang akan dicuci di selongkar. Samil mencari celana dalam Lucy. Celana dalam yang telah dipakai itu dicium lama-lama. Bau celana dalam yang telah dipakai membangkitkan keghairan Samil. Celana dalam dicium, dihidu dalam-dalam. Kadang-kadang Samil melancap sambil mencium celana dalam Lucy. Samil akan melancap sehingga maninya terpancut dan dia akan terduduk kepuasan.

“Samil, sini sekejap,” tiba-tiba cuping Samil mendengar suara isteri majikannya memanggil dari arah bilik tidur.Samil berlari anak menuju bilik tidur majikannya. Mungkin Lucy memerlukan bantuannya. Samil sentiasa sedia membantu. Samil memang ringan tulang dan selalu dipuji oleh majikannya, En. Tan.Samil berlari pantas menaiki tangga lebar berpusing. Bilik tidur majikannya berada di tingkat atas banglo satu setengah tingkat itu. Sesampainya di bilik Samil melihat pintu terbuka tak berkunci. Samil mengetuk pintu. “Masuklah,” kedengaran suara Lucy dari dalam bilik besar dihias indah. Samil melangkah perlahan. Terbeliak mata Samil melihat Lucy sedang berbaring hanya mengenakan baju tidur nipis paras paha tanpa coli dan seluar dalam. Di layar tv kelihatan dua orang sedang bersetubuh. Perempuan kulit putih sedang berada di atas tubuh lelaki negro. Masing-masing bertelanjang bulat.

Samil mematikan langkah, tidak berani mendekati katil besar majikannya. Waktu itu jam pukul sepuluh pagi. Semua pembantu belum pulang dari pasar. Rumah sunyi sepi.“Marilah, apa yang kau tercegat di situ,” perintah Lucy. Samil melihat Lucy dalam keadaan bernafsu sambil melihat adegan di layar tv.Paha Lucy merapat. Sebahagian baju tidur tipis tersingkap ke atas. Kelihatan paha dan punggung Lucy yang berkulit halus.“Sini, tanggal semua pakaianmu,” perintah Lucy. Samil masih ragu-ragu.“Cepat, tunggu apa lagi,” herdik Lucy lantang.Samil terkejut. Ibarat anak kecil diperintah ibu, Samil menurut tak membantah. Baju, seluar dan seluar dalam dilondeh serentak. Lucy memerhati tindakan Samil. Sekarang Samil sedang berdiri telanjang bulat. Zakarnya separuh tegang terjuntai di celah paha. Lucy memerhati sesusuk tubuh kekar berotot tinggi 6 kaki berkulit gelap tercegat di depannya. Kulit Samil sama gelap dengan lelaki negro di layar tv.“Sini, duduk di sini,” arah Lucy sambil menunjuk pinggir katil.Samil patuh. Lucy tidak menunggu lama, zakar Samil yang mula mengeras diramas-ramas dengan tangan kecil berkulit lembut. Nafsu Samil mula mekar. Zakarnya bertambah keras bila dipegang-pegang oleh tangan isteri majikannya. Lucy makin mendekati Samil. Bau harum parfum Lucy membelai lubang hidung Samil. Samil menyedut dalam bau harum tubuh isteri majikannya.

Lucy menarik tubuh Samil ke tengah katil. Samil terbaring telentang di tilam empuk. Tilam lembut empuk sungguh nyaman. Samil mula membandingkan dengan keadaan rumahnya. Bilik tidur itu saja sama besar dengan keseluruhan rumah Samil. Tilam di rumahnya hanya diperbuat daripada span. Tidak empuk macam tilam majikannya.Nafsu Lucy sudah meluap-luap. Zakar Samil yang tercacak tegak di ramas kuat. Zakar hitam panjang hampir 8 inci itu dilurut-lurut. Kulit kulup yang masih menutupi kepala zakar ditarik-tarik. Kepala zakar Samil yang hitam berkilat terbuka. Tanpa lengah Lucy mencium rakus kepala licin.Bau aneh menerpa hidung Lucy. Lucy tak kisah itu semua. Nafsunya tak terkawal lagi. Zakar besar Samil dijilat dan dikulum. Lidah comel Lucy menari-nari di permukaan kepala zakar yang licin halus. Hujung lidah meneroka segala lekuk dan takuk zakar Samil. Kulit kulup dinyonyot dan diperah oleh lidah kasar Lucy. Digerak mulutnya maju mundur. Samil kegelian. Samil rasa sungguh nikmat. Selama tujuh tahun dia berkahwin, isterinya tak pernah mengulum dan mengisap batang zakarnya.

Lucy kagum melihat zakar hitam terpacak kaku. Zakar suaminya tak sepanjang dan sekeras ini. Panjang zakar suaminya hanya 5 inci, berkepala kecil dan mempunyai kulit kulup macam zakar Samil juga. Lucy jarang mendapat belaian suaminya. Kadang-kadang suaminya tidur pulas bila nafsunya tengah memerlukan cumbuan dan belaian. Kalau diminta juga, En. Tan melayan sambil lewa, tak sampai lima minit sudah selesai. Kadang-kadang bila mencecah sahaja di muara vagina, mani En. Tan telah terpancut. Lucy belum mencapai klimaks, kecewa.Samil terkejut juga. Lucy yang selama ini dilihat lemah lembut rupa-rupanya ganas di tempat tidur. Samil terbaring kaku menikmati segala perlakuan Lucy. Kelazatan dari batang zakar menjalar ke seluruh tubuh. Belum pernah dia merasa nikmat begini. Impian untuk meniduri Lucy dah tercapai. Samil tersenyum gembira.

Keghairan Lucy sampai ke puncak. Baju tidur tipis dibuka. Tetek pejal Lucy menjadi tatapan mata Samil. Bulu ketiak hitam jarang-jarang terbentang di depan Samil. Perasaan sami menjadi tidak keruan. Dengan pantas dia membaringkan Lucy. Tanpa disuruh Samil menerkam tetek kenyal Lucy. Puting warna pink dinyonyot-nyonyot. Dihisap-hisap. Lucy menggelinjang. Geli dan nikmat di pangkal dan di puting. Bibir lebam Samil amat terampil melayan gunung mekar.Ketiak Lucy yang berbulu jarang dicium Samil. Kulit ketiak yang putih dijilat-jilat. Samil ingin melayan Lucy sebaik-baiknya. Samil mahu Lucy akan sentiasa mengingatinya. Basah lencun ketiak Lucy kiri dan kanan oleh air lior Samil. Lidah besar dan kasar Samil membuat Lucy menjadi tidak keruan. Lucy bertambah geli. Badannya bergerak-gerak.“Ahhh..ohhh..sedap Samil, lagi, lagi,” suara Lucy tak teratur lagi.

Suaminya tak pernah membelai seperti ini. Malah Lucy yang bertungkus lumus membangkitkan nafsu En. Tan. Kalaulah suaminya sehebat Samil alangkah baik, keluh Lucy dalam hati.Dengan perlahan Samil bergerak ke bawah. Kulit perut Lucy yang belum beranak dielus-elus. Pusat Lucy dijilat-jilat. Lucy tak tertahan lagi. Punggungnya diayak kiri kanan. Ditonjol tundunnya tinggi-tinggi ke atas. Muka Samil melekat di tundun putih gebu. Diarahnya Samil mengakhiri pertempuran. Diarahkan agar batang hitam panjang segera ditancap di taman indah. Samil tersenyum, tak perlu tergopoh-gopoh fikir Samil. Isteri majikan yang selama ini menjadi idamannya perlu dinikmati selama yang boleh. Mungkin kesempatan ini tak berulang lagi.

Muka Samil menghampiri paha Lucy. Ah, indah sungguh pemandangan. Paha mulus, tundun tinggi gebu putih melepak. Ada sejemput bulu halus menghiasi tundun indah. Bulu tumbuh cantik tanda sentiasa dirawat dan dijaga oleh Lucy. Samil menelan air liur menghayati pemandangan di hadapan. Zakar Samil bergerak-gerak memberontak. Aliran darah memenuhi batang zakar.Samil mendekatkan wajahnya ke tundun indah. Bagai kueh pau terbelah. Bibir luar membengkak, merekah. Terlihat sedikit bibir dalam. Indah macam kelopak bunga ros. Warna merah jambu. Di sudut atas ada bonjolan kecil. Kelentit Lucy sebesar biji jagung warna merah jambu berkilat terkena cahaya pagi. Samil geram melihat kelentit indah Lucy.

Pelan-pelan Samil menempelkan hidungnya ke taman Lucy. Aromanya sungguh nyaman. Samil menggeselkan hidungnya ke kelentit yang tertonjol. Aromanya amat segar, benar-benar membuat Samil khayal. Samil melurutkan hidungnya ke bawah, ke celah rekahan bibir lembut. Lucy mengeliat, paha terbuka luas. Indah sungguh, fikir Samil. Cairan licin banyak keluar dari taman Lucy. Aromanya makin keras, aroma khas vagina. Aroma yang benar-benar ingin dinikmati Samil. Selama ini Samil hanya menghidu dari celana dalam yang dah dipakai.

Samil mengeluarkan lidah menjilat cairan licin. Payau dan masin. Nikmat sekali. Lidah makin dijolok di lubang sempit. Lubang keramat Lucy diteroka. Samil terasa lidahnya dikemut hebat dinding vagina Lucy. Lidah Samil diramas halus oleh vagina yang mekar.Erangan Lucy makin jelas, “Ahh...ohhh...argh....sedap..sedap...”.Samil melajukan lagi jilatan. Maju mundur lidah Samil di lorong sempit. Lucy mula mengerang, merengek, bibir digigit mata mula menguyu. Getaran paha Lucy mengganas. Paha Lucy menjepit kepala Samil. Lucy mengerang keras, badan Lucy mengejang dan tiba-tiba cairan vagina menyirami seluruh muka Samil. Lucy terkulai lemas. Lucy dah sampai ke puncak.

Keghairahan Samil baru separuh jalan. Lucy sudah lemah longlai. Samil terus mengganas. Cairan vagina Lucy disedut kering. Ditelan cairan pekat licin. Kelentit Lucy dijilat rakus. Ghairah Lucy kembali bangun. Ditolak Samil hingga terlentang. Lucy bangun. Badan Samil dikangkanginya. Tubuh Lucy tak dibaluti seurat benang. Muka Lucy menghadap Samil. Tetek pejal tergantung kemas di dadanya. Samil geram melihat tetek berkembar yang sedang mekar.Lucy menurunkan badannya pelan-pelan. Muara vagina merah basah merapati zakar hitam keras terpacak. Zakar Samil menunggu penuh sabar. Bibir halus vagina Lucy mengelus-elus lembut kepala licin berkilat. Muara yang telah lembab mengucup lembut kepala licin hitam berkilat. Samil melihat bibir merah basah mula menelan batang hitamnya. Punggung Lucy makin rendah hingga seluruh kepala zakar Samil berada dalam lubang hangat. Vagina Lucy mengemut pelan. Lucy menurunkan lagi pantatnya. Seluruh Zakar Samil menerjah santak ke gua keramat.

Tetek Lucy dipegang dan diramas lembut. Kedua-dua tangannya bekerja keras. Tangan kasar pemandu membelai tetek pejal berkulit halus isteri majikan. Lucy merasa keenakan bila teteknya diramas. Suaminya jarang memegang teteknya walaupun disua ke depan muka.Samil merasa batang zakarnya diramas-ramas. Hangat lubang vagina Lucy yang sempit. Lucy mengemut kencang. Punggung Lucy naik turun dengan laju. Batang besar Samil penuh padat mengisi rongga sempit Lucy. Lucy mengemut makin laju. Samil tak tertahan, badannya bertambah kejang, maninya berkumpul dihujung zakar, pancutan tak terkawal lagi. Samil melepaskan pancutan dalam vagina Lucy yang lembab, hangat. Enam das dtembaknya.Tiba-tiba Lucy menjerit keras, “Ahh.... Ohhh....Arghhh... enak Samil, enak”.

Cairan panas menyirami kepala zakar Samil. Kepala zakar basah kuyup disirami air nikmat. Lucy terasa lemah. Sendi-sendi terasa longgar. Lucy rebah di dada bidang berbulu kasar. Samil diam saja menikmati kesedapan. Tetek Lucy menempel rapat di dada Samil. Terasa geli bila tetek pejal bergesel degan bulu-bulu dada Samil yang kasar. Hangat terasa di dalam bilik yang dingin. Lucy Terkapar lesu di dada kekar. Dada Samil yang berpeluh dicium. Bau keringat Samil menerpa lubang hidung Lucy. Bau lelaki, fikir Lucy. Badan En. Tan tak berbau keras seperti bau badan Samil. Lucy suka bau keras badan Samil.

Sepuluh minit kemudian Samil melangkah lesu meninggalkan Lucy terlena pulas. Sebelum keluar sempat juga Samil mencium taman mekar yang telah diairi. Bau lendir vagina Lucy bercampur maninya yang pekat dicium. Inilah bau nikmat seks, kata hati Samil. Samil berjalan longlai ke muka pintu. Sambil menutup pintu Samil menjeling ke arah isteri majikannya bertelanjang bulat terbaring di katil empuk. Samil berharap agar peristiwa ini berulang lagi.

No comments:

Post a Comment