ADS

Friday, December 3, 2010

Akibat Ajaran Sesat Laga Lutut

Sekiranya tuan-tuan masih ingat lagi, satu ketika dahulu heboh di media massa berhubung ajaran sesat laga lutut. Ajaran sesat ini mengamalkan pertukaran pasangan yang ditentukan sendiri oleh tuan guru tersebut. Pada hari 'tarbiyah', setiap pasangan akan berkumpul di sebuah kawasan khas (biasanya di kediaman ahli-ahli sendiri bagi mengelakkan dihidu pihak berkuasa).

Aku dan isteri adalah bekas pengikut ajaran itu. Di sini biar aku ceritakan serba sedikit mengenai diriku dan keluarga. Aku adalah seorang technician di sebuah kilang terkemuka di Lembah Klang. Isteriku pula adalah seorang kerani di sebuah jabatan kerajaan. Ketika itu, aku berumur 29 tahun manakala isteriku 25 tahun. Kami telah berkahwin selama 6 tahun dan dikurniakan seramai 2 orang anak perempuan yang comel. Kami mula mengenali ajaran sesat ini apabila diperkenalkan oleh seorang kenalan lama isteriku. Aku dan isteri adalah seorang yang amat cetek tentang ilmu agama.

Pada mulanya aku tidak berapa ambil kisah tentang cerita-cerita yang dibawa oleh rakan lama isteriku itu. Lama kelamaan aku menjadi minat setelah mendengar kisah-kisah ajaib yang diceritakan kepada kami. Dia juga menerangkan kepada kami ajaran unik yang tidak pernah didengari selama ini. Oleh kerana kami cetek dalam ilmu agama, ditambah dengan penerangan yang menarik disertakan hadis-hadis dan ayat al-Quran menyebabkan kami tertarik sekali.

Atas ajakan rakan tersebut, beberapa hari kemudian kami berdua meluangkan masa untuk mendengar sendiri 'muzakarah' daripada tuan guru yang dikatakan wali hidup di salah sebuah lokasi tertentu. Paling menarik sekali, dia mengatakan syurga sebenarnya amat mudah untuk diperoleh. Antaranya memberi sedekah, membantu orang lain dan bersabar ketika membuat kebaikan. Sedekah dan kebaikkan yang paling tinggi darjatnya dan terus membawa ke syurga tanpa hisab ialah meminjamkan isteri untuk dinikmati oleh mereka yang memerlukan. Bagi golongan perempuan, dengan hanya menikmati sepenuhnya rezeki dan nikmat yang diberikan sepenuh jiwa dan raga sudah memadai untuk dijamin syurga.

Entah hantu apa merasuk, aku memberikan cadangan kepada isteriku untuk merelakan dirinya disetubuhi oleh lelaki lain. Dengan harapan kami berdua diredai dan bakal jadi ahli syurga. Isteriku bersetuju setelah aku mendesaknya berulang-ulang kali. Kami pun menyatakan hasrat itu kepada tuan guru.

Tuan guru itupun memberikan penerangan kepada kami bagaimana upacara akan dijalankan. Selama dua minggu sebelum persetubuhan, aku tidak dibenarkan untuk menyentuh isteriku. Kononnya untuk penyucian. Semasa persetubuhan pula, aku dikehendaki menonton sambil berzikir dengan tujuan meningkatkan kesabaran dan menambah pahala.

Selepas dua minggu, kami berdua diperkenalkan dengan seorang pemuda yang bakal menyetubuhi isteriku. Pemuda itu mempekenalkan diri sebagai Maiz. Dia seorang yang tinggi dan berbadan tegap. Dia adalah salah seorang pengikut ajaran tersebut dan lebih senior daripada kami. Isteriku hanya menunduk sahaja semasa mereka bersalaman.

Selepas muzakarah ringkas, isteriku dan pemuda itu diberi minum air jampi oleh tok guru. Aku tidak tahu air apakah itu namun kini aku pasti ianya sesuatu yang meningkatkan nafsu. Mereka berdua kemudian membuka pakaian masing-masing tanpa seurat benang lalu didudukkan berlutut antara satu sama lain.

Kedua-dua lutut mereka dipisahkan dengan ruang kecil. Jelas aku perhatikan mata Maiz tidak berkedip apabila melihat keindahan tubuh isteriku yang bogel tanpa seurat benang dihadapannya. Pada mulanya isteriku amat malu dan sering menepis-nepis apabila pemuda itu sekali sekala menyentuh tubuh isteriku. Yang peliknya, aku sendiri yang memberi nasihat kepada isteriku untuk bersabar dan menikmati sahaja segala yang berlaku.

Mereka berdua dikehendaki 'berzikir' sehinggalah kedua-dua lutut mereka saling bertemu sebagai tanda bermulanya untuk bersetubuh. Aku pula melihat di sisi katil dan menonton segala yang akan berlaku.

Sebaik sahaja lutut mereka bertemu, Maiz segera mengusap-usap ke seluruh tubuh isteriku. Setelah beberapa lama menyentuh dan merangsang, isteriku secara spontan mula memainkan peranannya. Dia menjatuhkan tubuhnya dalam posisi terbaring dan membiarkan Maiz lebih bebas menyentuhinya. Maiz kemudian mengucup rakus ke seluruh tubuh bogel itu sambil tangannya memegang tangan isteriku yang tidak keruan meramas di atas katil.

Tangan isteriku makin kuat meramas-ramas tangan Maiz dan tangan kiri isteriku mula memaut pinggangnya. Dan perlahan juga bibir Maiz bergerak menelusuri rambut isteriku.. terus turun ke telinganya.. Maiz menjilat perlahan cuping dan daun telinganya penuh bernafsu sekali. Isteriku menggeliat geli sambil mempereratkan pelukannya. Nafasnya begitu mendesak menahan gelora syahwat yang sedang membara. Kini kedua tangan isteriku memeluk erat pinggang Maiz dan sesekali mengerang kecil menikmati permainan mulut Maiz yang terus menelusuri pipinya.. lehernya.. lalu naik lagi ke dagu.

“Aaahhhhhh..” isteriku mula merintih kecil ketika bibir Maiz sampai ke bibirnya.

Tiba-tiba isteriku menutup matanya ketika bibir Maiz menyentuh lembut bibirnya. Dengan takut-takut dia membalas.. mengucup.. menyedut.. . Dengan buas Maiz mengulum lidah isteriku yang bergerak lincah di dalam mulutnya. Tangan kiri Maiz mula merayap ke atas dari arah pinggang… terus ke perut.. naik perlahan ke buah dada kanan… dengan tapak tangan kirinya, perlahan Maiz metekan buah dada isteriku sambil memutar-mutarkan tangannya lembut. Buah dadanya begitu menegang menandakan isteriku benar-benar terangsang sekali. Nafas isteriku semakin mendesah..

Sambil terus mengucup bibirnya, Maiz melirik ke arah dada isteriku yang terbuka itu. entah apa perasaan pemuda itu apabila melihat dada isteriku yang licin… begitu putih dan gebu… sampai-sampai urat-urat halus yang berwarna biru itu nampak terbayang di pangkal bukitnya.

Serentak itu juga tapak tangannya menekan lembut buah dada kanan isteriku yang empuk, Maiz menggentel-gentel lembut puting isteriku dengan jari telunjuk dan jari hantunya. Puting yang semakin keras itu semakin membesar… tubuh isteriku bergetar.. nafas isteriku mula semakin berat.

“Aaaahhhhh ahh.. ooohhhhhhh.” isteriku memeluk erat leher Maiz dan meletakkan dagunya di bahu Maiz sambil terus merintih dan mendengus lembut menikmati jari Maiz di puting buah dadanya. Mata isteriku layu dan dengusan isteriku semakin kuat.

Selang beberapa minit, Maiz turunkan tangan kiri dan mula meraba paha kanan isteriku yang terletak di atas paha kirinya. Dengan lembut tangan Maiz merayap ke atas menikmati kehalusan pahanya. Dengan gerakan gugup isteriku menurunkan dan membuka kedua pahanya memberikan jalan untuk Maiz menyentuhinya.

“Oohohhohoho…”

Dengan pantas Maiz meramas faraj isteriku yang empuk yang terasa basah. Maiz menggosok-gosokkan jari hantunya dari hujung atas hingga bawah liang faraj yang sempit itu. Jari Maiz bermain sepanjang garis liang farajnya. isteriku mempereratkan pelukannya di leher Maiz.

Tiba-tiba isteriku menjerit kecil ketika dirasakan tangan Maiz dengan agak kasar meramas farajnya. Melihat keadaan itu, Maiz mencium pipi isteriku dengan mesra.. Dia mula membuka kembali pahanya. Matanya dipejam dengan rapat….

Isteriku mula menggoyang-goyangkan bontotnya ketika jari Maiz semakin rancak membelai liang faraj isteriku yang sudah semakin banjir. Mata isteriku semakin kuyu dan sesekali dipejam celikkan apabila jari Maiz mula menggentel biji merah kecilnya yang tertonjol di hujung farajnya.

“AhhhAhhh....hhhhuuuuhhh” Terdengar jelas rintihannya sambil menggeliat-geliatkan tubuhnya yang bergetar dipenuhi nafsu itu. Buah dada isteriku yang empuk dan kenyal itu menikam dada Maiz, bergoncang-goncang dan menggesel-gesel lembut.

Perlahan Maiz menurunkan mukanya ke arah dada isteriku dan dengan cepat bibir Maiz menangkap kedua buah dada ranum itu.. bibir dan lidah Maiz bermain, menggentel dan menyedut kedua-dua puting dan buah dadanya.

“Arrghhhhhann.....Oooohhhh ”isteriku mengerang sambil lidahnya mengusap-usap bibirnya.

Perlahan dia mendekatkan mukanya ke muka isteriku dan melumati bibir yang lembut itu.Lidahnya menyelinap ke celah-celah mulut isteriku dan bermain di antara lidahnya. Isteriku mula membalas dengan agresif. Lidah mereka saling menyedut dan saling bersilangan.

Sambil itu tangan Maiz semakin rancak menggentil kelentit isteriku dan faraj itu semakin banyak mengeluarkan likatan nikmat. Melihat keadaan itu, nafsu Maiz menjadi semakin tidak keruan dan segera itu juga dia menjilat disekitar faraj dan alur isteriku yang semakin basah.

'Syruphhh...syruphh...' begitu kuat sekali sedutan demi sedutan Maiz menghirup cairan nafsu isteriku. Punggung isteriku teangkat-angkat bila lidah Maiz menyentuh kelentitnya dan nafasnya semakin tersekat-sekat.

Isteriku semakin tidak dapat menahan berahinya dan tangannya menarik-narik kuat rambut Maiz dan aku tahu isteriku sudah berada dikemuncak keghairahanya... Maiz semakin rancak memainkan peranannya..seluruh alur yang basah itu menjadi medan jilatannya..

"Ahahhhisssshhh......eemmmmmhhmmmemm" terdengar rengekan isteriku semakin menegang. Dia semakin tidak menentu dan sambil itu tangannya semakin kuat meraba zakar Maiz yang sedari tadi telah begitu tegang.

Tiba-tiba isteriku menolak tubuh Maiz. Dengan cepat isteriku memasukkan zakar Maiz ke dalam mulutnya... dihisap dan dinyonyoknya zakar itu dengan begitu lahap sekali. Sekali-sekala disedutnya kepala zakar itu dengan kuat.

Maiz merasa seronok diperlakukan sedemikian oleh isteriku dan dia lalu meminta isteriku memasukkan zakarnya sampai habis ke dalam mulutnya. Isteriku menuruti permintaan itu dan jelas mereka begitu terangsang sekali tanpa menghiraukan keadan sekeliling lagi.

Setelah puas menghisap zakar yang tegang itu, isteriku kembali baring dan meminta supaya Maiz segera memasukkan zakarnya ke dalam alurnya kerana nafsunya yang tidak terbendung lagi. Lalu Maiz membukakan kangkangnya seluas yang boleh dan menghalakan kepala zakarnya tepat ke lubang alur isteriku yang ternganga luas. Tangannya menarik-narik pinggang Maiz agar dia segera memasukkan zakar yang keras itu ke dalamnya.

Aku melihat dengan jelas zakar Maiz menjunam keluar masuk di dalam lorong faraj isteriku dengan asyiknya. Isteriku menerima dan membalas setiap tujahan yang dilakukan bMaiz dengan megerang nikmat dan memeluk tubuh Maiz seperti sudah lupa segalanya.

Isteriku yang terbaring di bawah mula menghentak-hentakkan punggungnya ke atas menahan hunjaman-hunjaman zakar Maiz yang semakin kasar dan laju. Tiba-tiba isteriku mengerang.. tubuhnya mengejang dan bergetar lembut, dia memeluk erat leher Maiz.. sambil diletakan dagunya di atas bahu Maiz.. isteriku menggigit bibirnya.. alisnya mengkerut.. kedua kakinya dihentak-hentak lembut ke bontot Maiz. Aku dapat merasakan bagaimana liang cipapnya mengemut-ngemut itu pasti membuatkan batang Maiz bagai di ramas-ramas ..matanya membelalak… ototnya menegang..dan..

“Maizzz......Ahhhhh ....taa..hannn..Oouucchhhh” isteriku mengangkat bontotnya tinggi-tinggi, serentak dengan itu Maiz menghunjamkan zakarnya sedalam-dalamnya, erangan isteriku semakin kuat bunyi dan tubuhnya begitu menegang sekali. Tidak semena-mena menyembur-nyembur cairan likat membasahi zakar Maiz yang masih terbenam di cipap isteriku.

“Ooouuchhhh...Huhuhuuuuu...Arrrghhhhh...” isteriku terkejang seketika sambil kedua belah kakinya yang telanjang itu memeluk erat pinggang Maiz. Orgasmenya terasa sedikit panjang dan mengasyikkan.

“Oh, aghhhhh..,” desah isteriku perlahan sambil menahan nafasnya yang kelelahan. Wajahnya kemerah-merahan menahan buakan nafsu yang termuntah.

Maiz mencium lehernya yang putih dan mengasyikkan itu walaupun sedikit basah oleh peluh pertarungan yang baru selesai itu. isteriku terbaring lelah. Kangkangnya masih terbuka luas menampakkan farajnya yang lebam dan kebasahan. Sisa lelehan cecair likat masih lagi mengalir keluar melaluinya. Maiz terlentang nikmat disisinya. Lalu dibelai ubun-ubun isteriku, diciumi bibirnya, dan mengucapkan sesuatu di telinganya. Isteriku tersenyum lalu memandangku dengan penuh kepuasan sekali.

Sepanjang perkahwinan kami, aku tidak pernah melihat dia begitu puas sekali seperti itu kecuali pada malam pertama kami. Aku keluar daripada bilik dan mebiarkan mereka yang kelelahan selepas pertarungan itu berehat seketika.

Selepas beberapa ketika, Maiz keluar daripada bilik dan menuju kearahku sambil tersenyum. Kami bersalam dan selepas bertemu tuan guru, dia pun pulang kerumah. Tidak lama kemudian, isteriku keluar dan kami pun pulang ke rumah selepas bersalaman dengan tuan guru.

Tidak lama kemudian, kami mendapat tahu ajaran yang kami ikuti selama ini adalah sesat dan tuan guru telahpun ditahan pihak berkuasa. Kami begitu terkejut mendengar berita itu. sejak itu kami mengambil keputusan untuk tidak lagi membicarakan hal itu walaupun kadang kala jauh disudut hatiku ingin mengetahui apakah yang dibisikkan oleh lelaki bernama Maiz ketika selesai menyetubuhi isteriku pda hari tersebut....

No comments:

Post a Comment