ADS

Monday, December 20, 2010

jiranku Makcik Minah

Cerita ni tak lah menarik tapi hanya untuk memberitahu pengalaman ku dengan orang tua bernama Makcik Minah. Keluarga aku tak lah besar sangat, cuma lapan sekeluarga termasuk orang tua ku. Beliau ni berkawan dengan mak aku, tapi umur dia baru 38 tahun (ketika kejadian), duduk bersebelahan dengan rumah ku, berlakikan Benggali dan Melayu kira mix la. Tapi suami beliau berkerja dengan syarikat minyak tempatan, agaknya korang kenal kalau siapa ada berurusan dengan syarikat carigali kebanggaan kita ni.

Beginilah aku pun bukan pandai nak bercerita, kejadian ni berlaku ketika aku berumur 14 tahun. Mak dan bapak aku ada panggilan dari kampung mengatakan ada saudara dekat sebelah bapak aku sakit tenat dan diminta balik segera, dan aku hanya tinggal berdua dengan abang aku, kerana dia kena kerja. Aku pulak ada kursus BI di sekolah. Dan di bawah tanggungjawab Makcik Minah lah aku dijaga .

Pada malam pertama abang aku SMS HP aku, katanya tak balik, Kiranya aku fikir dia tidur rumah kawannya. Terpaksalah aku tidur di rumah sendirian, dan kepala aku berjalan seperti biasa layan computer, tonton dvd blue dan chat dengan awek myspace dan ym.

Ketika tengah layan dvd di computer kira jam 11.30 malam, Makcik Minah menjengok aku di rumah sebab dia tak nampak abang aku balik. Lalu dia menyergah aku dari luar gril.

Aku terkejut. Ketika itu adik aku dah high stand dalam boxer. Aku lupa nak kunci pintu kayu dan mengelabah aku menutup bird aku dengan kedua belah tangan ku. Lalu ku katakan padanya, mintak tolong jangan kasi tau mak bapak aku tapi dia kasi syarat, malam ni kena tidur rumah beliau.

Aku pun apa lagi terus menyatakan ya sahaja. Kalau dia bagi tau mak aku, mampus aku. Aku terus kemas dan terus pakai apa yang ada pergi rumah beliau .

Sesampai rumah beliau, dia dah mengenakan baju lace tidur yang nipis dan aku pandang tempat lain macam tak pandang sambil menanya mana adik-adik. Katanya semua dah tidur tapi dia kata nak adik yang tak tidur dan bertanya kembali.

“Uncle tak de ke?”

“Uncle baru kena pergi outstation,” jawabnya dan terus menarik aku ke atas sofa.

Dia melorotkan boxer aku, terus kulum adik aku yang dah tegang tak terbendung lagi. Tapi yang sialnya inilah kali pertama aku dihisap oleh orang lebih tua dan berpengalaman. Tapi apakan daya pengalaman ku cetek dan macam semua video Melayu lain, baru kena kulum 15 minit terus terpancut.

Dia telan semua air ku tiada yang tertinggal, dan menyuruh aku berehat sebentar dan menyuruh aku bersedia, katanya nak mengajarku cara menjilat pula. Sambil dia melangkah ke dapur aku dapat lihat susuk tubuh yang selalu kata apa maksud bergetah lagi bagi orang yang dah bersuami.

Memang Makcik Minah ni pandai dia menyorokkan tubuh dia dalam jubah yang labuh dan malam itu baru ku nampak susuk tubuh bergetahnya. Dan dia kembali dengan lace sahaja tiada bra atau panties.

Adik aku naik lagi dan beliau terus melabuhkan bontot beliau, menyuruhku menjilat pantat beliau yang harum semerbak. Ada rasa sekali tu rasa strawberi lagi. Lama juga dia mengajarku cara mana nak mencari g-sport dan menunjuk aku di mana katanya makam yang tersorok itu.

Sedar tak sedar sudah pukul 1 pagi dan aku belum menjolok pantat beliau lagi. Aku meminta, terus dia kata apalagi tunggu terjah la dan permainan ‘terjah abang Nas’ itu berlaku tak lah lama-mana pun, Cuma 3 gaya je. Itu pun 30 minit je aku dah cum dalam pantat dia. Terus aku tertidur atas sofa terlanjang.

No comments:

Post a Comment