ADS

Monday, December 20, 2010

Kari Sedap

Maslinda telah berada dalam dunianya sendiri. Dunia khayalan dan sepenuhnya dikawal nafsu. Sudah lama taman madunya tidak dikunjungi Yusri. Tiap sentuhan En. Singam bagaikan arus elektrik yang menjalar ke seluruh tubuhnya. Ghairahnya membuak-buak. Linda bagaikan terpukau dengan layanan mesra dari Mr. Singam yang berusia sebaya datuknya.

Tangan Mr. Singam kini merayap dan mula mengusap lengan Linda. Senyuman Mr. Singam melebar dan kelihatan tersengih. Giginya yang putih jelas kelihatan berbanding dengan mukanya yang hitam legam. Mr. Singam betul-betul tidak dapat bersabar lagi. Dia mula membelai rambut Linda dengan begitu manja sekali.

Mr. Singam mula mengucup pipi Linda yang kelihatan kemerahan-merahan. Mr. Singam pun mengusap lalu mengangkat lengan Linda dengan lembut dan meletakan tangan Linda ke atas kepala sofa.

Terlihat bulu-bulu hitam menghiasi kulit ketiak yang lembut. Bulu-bulu pendek lagi tajam itu nampak sungguh menyelerakan Mr. Singam. Keharuman ketiak Linda pun cepat mengisi bilik ruang tamu yang berhawa dingin.

Selepas memperhatikan ketiak Linda dengan secara dekat, Mr. Singam pun mula menghidu aroma harum ketiak Linda. Mr. Singam mula mencium ketiak Linda dengan perlahan. Lidahnya pula dijulur keluar dan menjilat ketiak Linda dengan lembut. Dia telah melekapkan seluruh mukanya ke dalam lurah ketiak Linda sambil menyoyot mukanya dengan rakus sekali. Linda kegelian dan meronta-ronta lembut sambil merengek-rengek.

Sejak muda lagi Mr. Singam teramat suka dengan ketiak wanita cantik yang berbulu. Gambar-gambar wanita yang kelihatan bulu ketiak akan disimpannya. Nafsunya makin bergelora bila melihat bulu ketiak amoi di supermarket. Sekarang Linda yang muda dan cantik dengan ketiak yang berbulu halus berada di hadapannya. Nafsu Mr. Singam bagaikan gunung berapi yang siap sedia memuntahkan laharnya.

Linda meraung manja pabila tangan Mr. Singam memicit-micit buah dadanya sambil lidah kesat bermain-main di lurah ketiaknya. Mr. Singam menjilat ketiak Linda dari siku sampailah ke pangkal buah dadanya. Linda nampaknya tidak langsung membantah perlakuan Mr, Singam. Linda sepenuhnya dikuasai nafsu berahinya. Linda menikmati setiap jilatan dan mengeluarkan suara yang lembut lagi manja.

Linda sekarang nampaknya makin tenggelam dalam nikmat berahinya. Kedua belah ketiaknya dijilat rakus silih berganti oleh Mr. Singam yang bermisai tebal. Lidah diganti misai, misai diganti hidung dan hidung diganti bibir. Linda benar-benar menikmatinya dan mengerang kegelian dan kesedapan.

Tangan Mr. Singam sekarang telah merayap ke bawah dan mengusap lutut Linda. Dia mengusap lembut peha Linda yang putih gebu. Tapak tangan yang hanya putih sedikit daripada tangannya, melurut-lurut peha yang berdaging lembut. Linda mengerang sedikit merasai sensasi yang dirasainya.
Mr. Singam mengkakangkan kaki Linda sedikit supaya tangannya dapat maju ke belahan kelangkang Linda. Apabila sampai ke destinasinya tangan Mr. Singam pun lalu membelai tundun Linda yang tebal dan dihiasi bulu-bulu halus. Perbuatan Mr. Singam mencetuskan dan menambahkan lagi keberahian yang bergelora dalam nafsu Linda.

Tangan Mr. Singam kemudian mara ke bawah dan dengan perlahan-lahan menekan lembut ibu jarinya ke kawasan lembab kelangkang Linda. Kaki Linda terbuka luas, mempelawa belaian jari-jemari Mr. Singam. Keadaan sebegini membenarkan Mr. Singam bermain dengan biji mutiara Linda dengan lebih efisien.

Mr. Singam sambil menyelam minum air, sambil menjilat ketiak Linda dengan rakus ibujarinya berlegar-legar di biji gelora Linda. Pandai sungguh Mr. Singam membuka pintu nafsu Linda dengan sekejap sahaja. Jari-jemarinya menghurut tembam Linda, menguis, menekan, mengutil mutiara Linda yang menawan pasungan geloranya. Lelaki berumur 60-an ini cukup pakar melayan nafsu gelora Linda.

Perasaan Mr. Singam menjadi tidak menentu. Dengan pantas dia membaringkan Linda di atas karpet tebal di ruang tamu. Tanpa disuruh Mr. Singam menerkam payu dara kenyal Linda. Puting warna pink dinyonyot-nyonyot. Dihisap-hisap. Bulu misai yang kasar menyapu kulit payu dara yang halus lembut. Linda menggelinjang. Geli dan nikmat di pangkal dan di puting. Bibir lebam Mr. Singam amat terampil melayan gunung mekar.

Ketiak Linda yang berbulu jarang dicium Mr. Singam. Kulit ketiak yang putih dijilat-jilat. Mr. Singam ingin melayan Linda sebaik-baiknya. Mr. Singam mahu Linda akan sentiasa mengingatinya. Basah lencun ketiak Linda kiri dan kanan oleh air liur Mr. Singam. Lidah besar dan kasar Mr. Singam membuat Linda menjadi tidak keruan. Linda bertambah geli. Badannya bergerak-gerak. Antara sedar dengan tidak Linda mula mengerang keenakan.

“Ahhh..ohhh..sedap Mr. Singam, lagi, lagi,” suara Linda tak teratur lagi.

Suaminya tak pernah membelai seperti ini. Malah Linda yang bertungkus lumus membangkitkan nafsu Yusry suaminya. Yusry hanya mementingkan kepuasannya sahaja. Setelah puas Yusry akan tertidur. Linda akan dibiar kehausan.

Kalaulah suaminya sehebat Mr. Singam alangkah baik, keluh Linda dalam hati.

Dengan perlahan Mr. Singam bergerak ke bawah. Kulit perut Linda yang belum beranak dielus-elus. Pusat Linda dijilat-jilat. Linda tak tertahan lagi. Punggungnya diayak kiri kanan. Ditonjol tundunnya tinggi-tinggi ke atas.

Muka Mr. Singam melekat di tundun putih gebu. Diarahnya Mr. Singam mengakhiri pertempuran. Diarahkan agar batang hitam panjang segera ditancap di taman indah. Linda tak tertahan lagi ingin merasa batang besar itu menggerudi lombong syurganya.

Mr. Singam tersenyum, tak perlu tergopoh-gopoh fikir Mr. Singam. Isteri penolong pengurus yang selama ini menjadi idamannya perlu dinikmati selama yang boleh. Mungkin kesempatan ini tak berulang lagi. Mr. Singam amat terpesona sejak hari pertama melihat Linda. Dari dulu dia berangan-angan untuk bersama-sama dengan perempuan Melayu yang cantik dan muda itu. Muka Mr. Singam menghampiri paha Linda.

Ah, indah sungguh pemandangan. Paha mulus licin dan lembut. Kulit paha Linda sungguh halus, gebu dan tiada walaupun secalit parut. Tundun tinggi gebu putih melepak. Ada sejemput bulu halus menghiasi tundun indah. Bulu tumbuh cantik tanda sentiasa dirawat dan dijaga oleh Linda.

Mr. Singam menelan air liur menghayati pemandangan di hadapan. Sungguh berbeza dengan tundun bekas isterinya yang hitam, leper dan berbulu lebat. Konek Mr. Singam bergerak-gerak memberontak. Aliran darah memenuhi batang konek.

Mr. Singam mendekatkan wajahnya ke tundun indah. Bagai kueh pau terbelah. Bibir luar membengkak, merekah. Terlihat sedikit bibir dalam. Pantat macam kelopak bunga ros. Warna merah jambu. Di sudut atas ada bonjolan kecil. Indah Linda sebesar biji jagung warna merah jambu berkilat terkena cahaya lampu.

Mr. Singam geram melihat indah indah Linda. Pantat Linda itu agak besar dan panjang. Biasanya pantat perempuan Melayu agak pendek kerana mereka berkatan. Mr. Singam berfikir mungkin Linda tak bersunat waktu kecilnya. Mr. Singam berasa bertuah kerana pantat besar panjang memang kesukaannya.

Pelan-pelan Mr. Singam menempelkan hidungnya ke taman Linda. Aromanya sungguh nyaman. Mr. Singam menggeselkan hidungnya ke pantat yang tertonjol. Aromanya amat segar, benar-benar membuat Mr. Singam khayal. Mr. Singam melurutkan hidungnya ke bawah, ke celah rekahan bibir lembut. Linda mengeliat, paha terbuka luas.

Indah sungguh, fikir Mr. Singam. Mr. Singam menarik nafas dalam-dalam. Mr. Singam ingin supaya sepasang paru-parunya dipenuhi dengan aroma pantat perempuan Melayu yang cantik itu. Mr. Singam berlama-lama di situ. Mr. Singam ingin menikmati sepuas-puasnya bau pantat Linda.

Linda terketar-ketar kegelian. Terasa tubuhnya bagai melayang-layang. Punggungnya terangkat-angkat bila hujung hidung Mr. Singam menyentuh mutiara pusakanya. Cairan licin mula keluar dari taman Linda. Aromanya makin keras, aroma khas pantat. Aroma yang benar-benar ingin dinikmati Mr. Singam.

Selama ini Mr. Singam hanya menghidu bau dari seluar dalam menantunya yang diambilnya dari bilik cucian. Itupun dirasainya sungguh nikmat. Makin banyak cairan hangat keluar makin kuat bau pantat Linda. Ruang tamu banglo sederhana besar itu dipenuhi aroma pantat yang mempesona yang diidam oleh Mr. Singam.

Mr. Singam mengeluarkan lidah menjilat cairan licin. Payau dan masin. Nikmat sekali. Lidah makin dijolok di lubang sempit. Lubang keramat Linda diteroka. Mr. Singam terasa lidahnya dikemut hebat dinding pantat Linda. Lidah Mr. Singam diramas halus oleh pantat yang mekar. Erangan Linda makin jelas.

“Ahh...ohhh...argh....sedap..sedap...”

Mr. Singam melajukan lagi jilatan. Maju mundur lidah Mr. Singam di lorong sempit. Linda mula mengerang, merengek, bibir digigit mata mula menguyu. Paha mulus dan pejal itu bergetar. Getaran-getaran paha dan punggung bagaikan berlakunya gempa bumi. Tangan Linda menggenggam erat kaki kerusi di hujung kepalanya. Paha Linda menjepit kepala Mr. Singam. Linda mengerang keras, badan Linda mengejang dan tiba-tiba cairan pantat menyirami seluruh muka Mr. Singam. Linda terkulai lemas. Linda dah sampai ke puncak nikmat.

Mr. Singam tersenyum melihat Linda telah menyerah. Gerakan Linda makin perlahan. Otot-ototnya melemah. Tenaganya terkuras habis. Linda menikmati klimaks terhebat sepanjang perkahwinannya. Dan klimaksnya diperolehi dari ketua suaminya yang telah berusia 60-an yang berbangsa India.

Mr. Singam masih gagah. Mangsa yang muda belia dan cantik molek tidak boleh dilepas begitu cepat. Perempuan muda ini perlu dinikmati sepuas-puasnya. Mr. Singam mahu Linda akan mengingatinya siang malam. Mr. Singam mahu Linda akan termimpi-mimpinya waktu tidur. Mr. Singam mahu Linda sentiasa mengingati layanan lima bintang yang diberinya.

Mr. Singam tetap melayan Linda yang telah tekapar lesu. Cipap indah di depannya dicumbu penuh nafsu. Mr. Singam mula menjelirkan lidahnya dan menusuk ke arah cipap Linda dan menjilatnya dengan perlahan-perlahan. Kedua-dua ibu jari Mr. Singam menguli-uli di tepi lubang nikmat Linda yang lencun. Linda menjerit kenikmatan dan mengangkat-angkat punggungnya, menahan kesedapan yang teramat dan ombak dadanya kelihatan turun naik dengan nafas yang agak kencang.

Mr. Singam menyelup tangannya ke bawah peha Linda dan menolaknya ke atas supaya kaki Linda tergantung di atas. Ini membuat cipap Linda terangkat dan lebih terdedah dan lidah kesat Mr. Singam pula dapat mejilat biji mutiara Linda dengan lebih efficient.

Lidah kesat Mr. Singam mula menjilat indah Linda dengan rakus sekali. Lidahnya juga menusuk masuk ke dalam cipap Linda. Biji mutiara pusaka nenek moyang diuli-uli bibir tebal Mr. Singam. Jari jemarinya pula mula bermain dan menggorek lubang cipap Linda. Apabila ibu jari Mr. Singam menusuk masuk ke dalam cipap Normala, Linda mengeliat dan punggungnya terliuk-liuk kesedapan.

“Aahhhh…AAHhhhh…Oooohhhh”, teriak Linda.

Tangan Linda kini menjadi hamba nafsunya sendiri. Tangan Linda merangkul kemas tangan Mr. Singam. Tangan Linda sendiri memimpin tangan Mr. Singam masuk menusuk ke dalam cipapnya. Linda sendiri yang menggerakan jari Mr. Singam merangsang cipapnya. Linda sendiri yang menyorong dan menarik tangan hitam Mr. Singam.

Jari jemari Mr. Singam mengikut saja ke mana arah dikemudikan tangan comel Linda sambil lidahnya bermain dengan biji mutiara Linda yang keras. Mr. Singam berjaya menawan dan memperhambakan nafsu Linda.

Nafsu Linda sudah meluap-luap. Linda menjadi agresif. Linda merubah kedudukan. Sekarang mereka berada dalam posisi 69. Muka Mr. Singam masih setia di cipap Linda yang ranum. Wajah Linda sekarang tepat menghadap pangkal paha Mr. Singam yang berkulit hitam legam dan berbulu.

Konek Mr. Singam yang tercacak tegak di pegang lembut. Konek hitam panjang hampir 8 inci itu dilurut-lurut. Pertama kali Linda melihat konek orang dewasa yang tak bersunat. Berbeza degan konek Yusry yang terbuka kepalanya. Sebahagian kepala konek Mr. Singam yang membulat itu ditutupi kulit tebal. Mata Linda bercahaya melihat konek tak berkatan.

Linda pernah memberitahu kawannya ingin merasai konek tak bersunat. Dia ingin merasai perbezaannya. Sekarang konek besar panjang dan tak bersunat itu betul-betul berada di hadapannya. Keinginannya tercapai. Mr. Singam akan memenuhi impiannya.

Kulit kulup yang masih menutupi kepala konek ditarik-tarik. Kepala konek Mr. Singam yang hitam berkilat terbuka. Tanpa lengah Linda mencium penuh nafsu kepala licin. Bau istimewa menerpa hidung Linda. Linda khayal dengan bau jantan tersebut. Bau kepala konek Mr. Singam dihirup dalam-dalam. Semakin dicium semakin bergejolak nafsunya. Sungguh nikmat aroma kepala konek yang tak bersunat. Kepala konek Yusry tak ada aroma jantan.

Nafsunya tak dapat dibendung lagi. Konek besar Mr. Singam dijilat dan dikulum. Lidah comel Linda menari-nari di permukaan kepala konek yang licin halus. Hujung lidah meneroka segala lekuk dan takuk konek Mr. Singam. Kulit kulup dinyonyot dan diperah oleh lidah kasar Linda. Digerak mulutnya maju mundur. Mr. Singam kegelian.

Mr. Singam rasa sungguh nikmat. Terasa seperti melayang-layang diangkasa. Selama dia berkahwin, isterinya tak pernah mengulum dan mengisap batang koneknya.

Mr. Singam terkejut juga. Linda yang selama ini dilihat lemah lembut dan sering berbaju kurung rupa-rupanya ganas di tempat tidur. Mr. Singam terbaring kaku menikmati segala perlakuan Linda. Kelazatan dari batang konek menjalar ke seluruh tubuh. Terasa sungguh lazat dan nikmat bila Linda cuba memasukkan hujung lidahnya antara kulit kulup dan kepala konek.

Mr. Singam dapat merasa kulupnya membungkus lidah Linda yang basah hangat itu. Belum pernah dia merasai nikmat begini. Impian untuk meniduri Linda dah tercapai. Mr. Singam tersenyum gembira.

Mr. Singam yang berada di celah kangkang Linda terus mengganas. Cairan nikmat yang terbit dari pantat Linda disedut dan dijilat hingga kering. Ditelan cairan pekat licin. indah Linda dijilat penuh ghairah. Nafsu Linda bagaikan gunung berapi yang akan memuntahkan lahar. Ditolak Mr. Singam hingga terlentang.

Linda bangun. Linda tak sabar lagi menunggu tindakan Mr. Singam. Mr. Singam terlampau lambat. Badan Mr. Singam dikangkanginya. Tubuh Linda tak dibaluti seurat benang. Muka Linda menghadap Mr. Singam. payu dara pejal tergantung kemas di dadanya. Mr. Singam geram melihat payu dara berkembar yang sedang mekar.

Linda menurunkan badannya pelan-pelan. Muara pantat merah basah merapati konek hitam keras terpacak. Konek Mr. Singam menunggu penuh sabar. Terpacak keras sambil berdenyut-denyut. Bibir halus pantat Linda mengelus-elus lembut kepala licin berkilat. Muara yang telah lembab mengucup lembut kepala licin hitam berkilat.

Mr. Singam melihat bibir merah basah mula menelan batang hitamnya. Punggung Linda makin rendah hingga seluruh kepala konek Mr. Singam berada dalam lubang hangat. Pantat Linda mengemut secara berirama.

Linda menurunkan lagi pantatnya. Seluruh konek Mr. Singam menerobos mengisi gua keramat. Mr. Singam dapat merasa kulit kulup koneknya tertolak ke bawah.Terowong nikmat yang hangat dan lembab diisi penuh oleh batang hitam berurat yang penuh tenaga.

Mr. Singam bagaikan bermimpi. Lorong nikmat yang sempit memberi kelazatan yang tidak pernah dirasainya. Linda rasa seperti berada di kayangan. Impiannya ingin merasa konek besar panjang berkulup tebal menjadi kenyataan. Dinding cipapnya melurut lembut secara berirama batang hitam berurat kepunyaan lelaki india 60-an yang masih gagah....

No comments:

Post a Comment