ADS

Monday, December 20, 2010

Kak Timah

Wanita yang sering senyum itu aku lihat murung. Kak Etun berpakaian kemas petang itu sambil duduk depan pintu rumahnya. Dia banyak menung. Dia masih muda sedangkan suaminya pertengahan usia. Wanita ni tingginya kira-kira 5’ 2” memiliki buah dada yang sederhana besar dalam 35C, pinggangnya ramping dan punggung yang lebar. Perutnya rapat dan nipis.

"Abang… Apa ni Abang?" bentak Kak Etun terhadap suaminya, Pakcik Rahman. Dia marah-marah sambil merengus. Kak Etun membetulkan kain kembannya. Pakcik Rahman diam sahaja.

Aku dari atas siling mengintai petang tu.

"Abang… Etun tak puas!" Bentak Kak Etun marah-marah sambil memukul-mukul Pakcik Rahman.

"Sabar Tun, Sabar," kata Pakcik Rahman.

Aku dapat melihat ketidakmampuan Pakcik Rahman. Aku melihat dia memasukkan kotenya yang pendek ke pepet Kak Etun yang gebu dan berbulu lebat. Sekejap kemudian dia habis dengan pancutan yang pantas.

"Tun tak apa-apa lagi bang, Tun tak puas!" Bentak Kak Etun lagi.

Aku juga merasa frust. Persetubuhan Pakcik Rahman terlalu singkat dan pantas. Batang kote dia mengecut semula selepas dia klimaks. Tak sampai sepuluh kali henjut, Pakcik Rahman sudah habis terkulai.

*****

"Hisap puting Acik ni," kata Makcik Timah mengunjukkan teteknya ke bibirku, yang sudah bogel atas katilnya.

Aku mengikut arahannya. Makcik Timah memegang batang aku dan mengocoknya.

"Wah N! Besar dan panjang kote kau," bisik Makcik Timah sambil membelai.

Aku terasa geli.

"Acik geli tapi sedap," aku mengeluh.

Kemudian kami berkucup.

"Hisap lidah Acik," kata Makcik Timah yang menarik aku ke biliknya sedang suasana di berek sepi petang itu.

Aku terasa segan, malu dan mengigil, namun aku merasa seronok dan batangku mengembang panjang dan besar. Terasa ngilu dan ingin terkencing. Makcik Timah terus dan ganas mencium dada bidang aku. Kemudian dia ais krim batangku. Aku mengeliat dan mengelinjang sambil mengangkat-angkat punggungku.

Aku ramas teteknya, kemudian menghisap rakus puting susunya kedua belah. Kini tangan ku merayau ke pepetnya yang sudah basah. Makcik Timah terus mengocok batangku.

"Keras dan tegang kote kau N, bagus, sedap, besar dan panjang," bisik Makcik Timah memegang kuat sambil meramas dan kemudian membelai batangku. "Kote kau besar dari Pakcik kau punya."

Makcik Timah mengarahkan aku menjilat pepetnya. Dia mengangkang luas. Lalu menarik muka ku ke arah pepetnya. Aku mula menjilat kelentitnya yang tersorok di antara dua bibir pepetnya. Aroma pepetnya mencengkam nafsuku.

"Huu…. Sedap, jilat kuat N," arah Makcik Timah yang menghenjut punggungnya ke atas mengikut rentak jilatan lidahku.

Aku memasukkan lidahku ke lubang pepetnya yang panas dan berair. Dia mendesah kuat bila lidah ku menjelajahi kelentit dan pepetnya. Perlahan dan keras. Air pepet Makcik Timah semakin becak.

"N… Acik tak tahan. Masukkan batang kau kat sini," arah Makcik Timah sambil menunjukkan lubang pepetnya.

Aku segera mengikut arahannya. Aku letakkan kepala kote ke mulut lubang jusnya. Kemudian aku tekan.

"Aduhhh.. N perlahan sikit,"kata Makcik Timah yang merangkul punggungku dengan kedua belah kakinya sambil mencengkam belakang badanku dan mencium dadaku.

Aku menekan perlahan dan aku sendiri tak tahan. Aku hentak kote ku ke dalam lubang pepet Makcik Timah. Dia menjerit-jerit. Dia mencakar aku. Aku menghentak dan rasa geli.

"Acik… N tak tahan. Rasa nak kencing," kataku separuh menahan.

"N.. Ok.. Henjut kuat," arah Makcik Timah sambil merangkul pungung aku dan dia mengayak punggungnya.

Aku terus menghenjut kuat-kuat dan laju. Aku henjutt terus dengan nafas yang kasar. Aku melihat batang ku masuk dan keluar sama juga dengan isi kulit daging kemaluan pepet Makcik Timah mengikut rentakku berair banyak dan becak.

Aku khayal. Aku kegelian. Makcik Timah menjerit dan meraung-raung bila henjutanku makin laju dan padat serta rapat ke pepetnya.

"N… Acik keluar," Makcik Timah menghayun sambil memutar pungungnya.

Aku yang kegelian terus menghenjut dan menghentak batangku ke lubang di pepet Makcik Timah. Sekejap aku tersenggut-senggut dan aku merasakan batangku panas di dalam kepitan pepet Makcik Timah. Dan air mani ku yang pancut lenyap masuk ke lubang pepet Makcik Timah.

Aku membiarkan batangku berdenyut dalam lubang pepet Makcik Timah dan berbaring di atas tubuhnya yang gempal itu. Sambil aku hisap puting dan meramas teteknya lagi.

Itulah ajaran pertama yang ku terima dari Makcik Timah tentang bersetubuh. Selama ini Makcik Timah memerhatikan pembesaran aku. Bukan dia tidak pernah melihat batang aku dulu-dulu, tapi kali ini dia merasakan aku sudah matang dengan batangku yang ada.

Aku pelik kenapa dia mahu bersetubuh dengan aku sedangkan Pakcik Hassan handal juga orangnya bab di atas katil ni. Terbukti Pakcik Hassan selalu bersetubuh dengan Makcik Anum.

"Aku suka kau N. Batang kau besar dan panjang dari Pakcik. Kau punya keras dan kuat," puji Makcik Timah.

"Kau simpan rahsia ni. Kalau kau mahupun, jangan tunjuk sangat. Nanti Makcik ajak kau. Ingat pesan Makcik ni," kata Makcik Timah dan aku akur dalam pada itu sebelum keluar dari rumahnya petang itu dia memberikan aku duit.

Aku gembira dan puas hati tapi batangku naik lagi dan hendak bersetubuh tapi Makcik Timah memujuk aku supaya jangan dan mengatakan lain kali. Bimbang anak-anak dia balik sekolah dan suami dia balik juga ke rumah.

No comments:

Post a Comment