ADS

Monday, December 6, 2010

Makcikku mengidam

Rumahku dan rumah pakcikku, Ali adalah sebelah menyebelah aje di Taman Bukit
Raya. Pakcik Ali ini ialah adik mama. Baru enam bulan meninggal akibat
kemalangan jalan raya. Arwah meninggalkan seorang balu sedang mengandung
tujuh bulan dan dua orang anak, masing-masing berumur 9 dan 7 tahun. Seorang
lelaki dan seorang lagi perempuan.

Manakala aku pula sedang menunggu keputusan peperiksaan SPM. Mama dan papa
masih bekerja di jabatan kerajaan. Dua orang adikku sangat bertuahkerana
dapat belajar di sekolah berasrama penuh dan di Maktab Rendah Sains Mara.
Dua-dua adikku itu perempuan.

Sebelum pergi kerja mama berpesan tolong dengar-dengarkan mackcik Laila di
sebelah itu. Kata mama, makcik itu MC hari kerana sakit. Langsung-langsung
melalui kawasan sekolah, papa bawa sekali anak- anak makcik laila.

Sedang aku membaca surat khabar di ruang tamu, aku terdengar suatu jeritan
dari dalam rumah makcik Laila. Kemudian diikuti dengan suara
memanggil-manggil namaku. Aku pun segera menyebelah ikut pintu dapur. (Agak
mudah ikut pintu dapur kerana rumah berkongsi serambi dapur.) Kulihat makcik
Laila terduduk di muka pintu biliknya. Kaki kanannya terlunjur. Manakala
kaki kirinya dilipat ke perut. Pada waktu aku sampai, kulihat dia sedang
mengurut-urut buku lalinya.

Sebagai menjawab pertanyaanku, makcik Laila menerangkan bahawa kakinya
terpelucuk kerana melompat untuk mengelak dari terpijak kakak puru yang ada
di situ. Aku tak kesah tentang cerita katak puru yang makcikku katakan itu.
Perhatianku tertumpu bagaimana nak dapat minyak angin untuk mengurut kaki
makcikku itu.

Seperti yang diarahkan oleh makcik Laila, aku pun menarik laci almari
pinggan mangkuk yang ada di ruang tamu lalu mendapati ada sebuah botol kecil
sebesar jari telunjuk berisi dengan minyak angin cap keris. Aku ambil botol
tersebut lalu kembali semula pada makcik Laila. Setelah duduk bersila,
perlahan-lahan aku angkat kaki makcik ke atas ribaku. Kemudian saku titiskan
minyak angin tadi pada buku lalinya. Dengan mengamal sedikit petua
orang-orang, aku mengurut arah satu hala saja, iaitu arah ke lutut.

Pada mulanya aku dengar makcik mengerang juga apabila aku urut dan
picit-picit lembut. Tak sampai hatiku nak menatap mukanya. Jadi aku tunduk
aje sambil mengurut kaki, terutama buku lalinya. Udah dua tiga kali aku
titiskan minyak angin dan udah dua tiga pusingan juga aku mengurut kaki
makcikku itu. Dekatlah lima belas minit aku udah meriba kakinya. Kemudian
dia senyap. Entah macam mana, aku terpandang ke arah makcikku.

Aku nampak jembut hitam lagi tebal. Apa tidaknya, baju jubahnya terselak
kerana kakinya yang satu lagi dilipat ke perut. Di atas lutut inilah makcik
duduk mendagu. Matanya memerhatikan sahaja telatahku mengurut kakinya.
Mungkin semasa aku mengurut itu dia sedang memikirkan sesuatu yang lain.

Aku terkejut. Aku tergamam. Aku terasa darahku mengalir laju. Mataku terpaku
ke arah jembut makcik Laila. Dadaku turun naik deras. Banyak kali aku
menghela nafas panjang. Aku masih ingat lagi, bertapa putih melepaknya paha
makcik Laila. Tiada seirat bulu pun di kaka mahupun pahanya. Cuma di
cipapnya saja yang tebal lagi panjang.

Oleh kerana aku tak memakai spender, jadi jelas kelihatan batang pelirku
mula ‘menongkat’ seluar jerut pendekku. Tanganku terhenti dari mengurut kaki
makcik Laila. Mungkin mulutku ternganga. Dan mataku terbeliak.

Kemudian aku terdengar suara makcik menyeru namaku. Aku kembali normal
semula. Kudengar makcik minta aku dukung dia ke atas katil. Aku segera
bangun lalu membongkok untuk mengangkat makcik Laila. Jadi aku sauk makcik
di bahagian belakang dan paha. Dengan spontan pula tangan makcik Laila
memeluk erat tengkukku. Dengan sepenuh tenaga aku angkat makcik lalu kubawa
ke atas katil.

Semasa aku membawa makcik, dia tersenyum. Sungguh manis dan menggoda sekali.
Bibirnya laksana limau seulas itu dibubuh gincu. Aduh ! Ia terus menikam ke
hatiku. Sementalahan dia mengenyitkan matanya. Terasa gugur jantungku.

Perlahan-lahan aku labuhkan makcik di atas katil. Namun tengkku masih dipaut
erat. Lantas pipiku diciuminya bertalu-talu dengan penuh rasa ghairah dan
berahi. Aku juga terana sedap dan enak dibuat begitu. Tak terlintas langsung
di kepalaku untuk menolak keinginan makcikku ini. Kemudian makcik Laila
melurut seluar jerutku ke paha. Dan-dan itu juga batang pelirku bingkas lalu
dipegang makcik Laila. Tangannya mula mengusap-ngusap batang pelirku.

Apabila dilihatnya keadaanku begitu orgy; batang pelir sudah tegang lagi
keras macam kayu, dan mulut tak putus-putus merengek apabila usap-usap macam
tadi, makcik pun membuka butang baju jubahnya. Rupa- rupanya dia tidak
memakai coli. Dia meminta aku menyonyot atau menghisap teteknya.

Tanpa banyak kerenah aku pun duduk di tepi katil, manakala makcik Laila
berdiri di celah kangkangku. Ternyata kaki ngak sakit lagi. Dengan memeluk
pinggangnya, aku mula menyonyot buah dadanya yang putih melepak itu.
Walaupun sudah beranak dua, kulihat buah dadanya masih pejal. Ngak besar.
Mungkin sebesar sebiji buah kelapa jambul. Puas menyonyot, aku usap-usap
dengan kedua-dua belah tanganku.

Kali ini giliran makcik pula yang merengek. Terus-terusan mulutnya merengek.
Semakin lama aku mengusap-usap dan menyonyot, semakin kuat dia merengek.
Dalam kesempatan yang ada, aku usap juga jembutnya. Semakin diusap jembutnya
semakin kuat makcik merengek,”Esy, esy esy.”

Tak lama kami begitu, makcik pun menanggalkan terus baju jubahnya. (Mungkin
sesuai dipakai orang mengandung macam makcik ini). Dia pun duduk di tepi
katil. Kakinya dijuntaikannya ke lantai. Kemudian dia baring menelentang.
Dia mahu aku segera masukkan batang pelirku ke dalam lubang pukinya. Setelah
aku melucutkan terus seluar jerutku, aku usap-usap batang pelirku. Memang
pun dari tadi dah tegang. Kepalanya agak basah berlendir. Sebelum aku
masukkan, makcik suruh aku basahkan lagi dengan air liurku. Bertambah licin
kurasa ketika kuusap-usap sejurus sebelum aku masukkan ke dalam lubang puki
makcik Laila.

Ternyata makcik Laila dah lama orgy. Kulihat tadi biji kelentitnya dah
bengkak dan basah berlendir. Kedua-dua belah kakinya kusandarkan pada
dadaku. Dan batang pelirku sudah berendam di dalam lubang puki makcikku. Aku
masih tegak berdiri di atas lantai di tepi katil. Tanpa menindih perut besar
dia pun, aku dapat memasukkan batang pelirku. Dengan itu aku pun mula
menghenjut. Aku terasa enak dan sedap. Tak lama kemudian makcik juga mula
kuat merengek. Badannya kuat mengeliat. Tangannya juga kuat meramas-ramas
buah dadanya sendiri.

“Henjut laju lagi. Laju lagi. Lajuuuuuuuuuuuu lagi”, suruh makcik dalam
suara yang tersekat-sekat. Makcik Laila memang cantik. Kalau tak cantik,
masakan pakcik Ali berkenan dengan makcik Laila. Cuma ajal saja yang
memisahkan mereka. Orangnya agak gempal. Tingginya biasa aje, lebih kurang
5’ 7”. Berat nugkin menjangkau 65 kg. Umur baru tiga puluh tahun. Dan baru
enam bulan kematian suami.

Aku sendiri juga dah nak cum. Henjutan demi henjutan di dalam lubang puki
makcik ini, benar-benar mendatangkan rasa sedap dan lazat. Sedap dan
lazatnya sampai ke otak. Jadi aku pun menghenjut laju. Laju selaju- lajunya.
Kulihat urat-urat perut makcik timbul. Isi perut makcik menjadi rendah
kerana kulihat ianya naik ke dalam dada. Aku rasa nak dakap aje, tapi aku
rasa aku dah sedap menghenjut dengan berdiri begini. Tak sampaipun berapa
henjutan, makcik dah terpekik. Aku juga ikut terpekik. Serentak dengan itu
air maniku dah terpancut. Dah cum dah.

Tatkala air mani terpancut itu aku rasa sedap dan lazat. Memang benar
lazatnya sampai ke otak. Kemudian barulah kepala pelirku terasa geli dan
ngilu jika tersentuh atau diusap-usap. Tak mampu lagi aku nak menghenjut.
Sebab itu aku kaku tak bermaya. Mungkinkah makcik terjerit- jerit tadi
kerana dia dah climax, lantas biji kelentitnya terasa geli dan ngilu jika
masih terus-terusan digesel.

Perlahan-lahan aku labuhkan kaki makcikku ke lantai. Jadinya dia terjuntai.
Lantas dia pun bangun. Walaupun perut makcik besar kerana mengandung,
kulihat agak mudah dia duduk bangun. Lantas tangannya mencekuh batang
pelirku yang masih basah dan berlendir ini. Kemudian dia duduk melutut lalu
menjilat-jilat batang pelirku. Lalu menelan dan meneguk segala jilatannya.
Sebaik sahaja dah habis lendir yang melekat pada pelirku, dia pun mula
meraba ke cipapnya. Air maniku yang meleleh di cipapnya itu dipalit lalu
dijilatnya. Dilakukannya hingga habis. Kulihat dia berselera sekali.
Mengidam barang kali, kata hati kecilku.

Aku segera memakai semula seluar jerutku tadi. Setelah itu kulihat makcik
Laila dah bangun lalu duduk di tepi katil. Sebelum aku keluar bilik, makcik
berpesan,”Esok esok tolong urutkan kaki makcik lagi ya!”

Aku tersenyum. Lantas aku berjalan balik ke rumahku. Tak jauh pun, sebelah
rumah aje

No comments:

Post a Comment