ADS

Monday, December 20, 2010

Makcik Sawiyah

Kembali semula ke kompleks rumah sewaan. Sebab N tetap akan pulang semula ke rumahnya. Dan dia bersyukur tidak menerima teguran dan tentangan dari keluarganya tentang waktu balik dan jam berapa dia mesti ada di rumahnya.

Depan rumah tuan rumah kelihatan kereta mininya di parking di situ. N tahu Abang Rahim ada di rumah. Dia melihat seorang perempuan muda keluar dari pintu dapur. Belum pernah dia melihat wanita itu.

Orangnya dalam 165cm, kulit cerah, muka ada kacukan cina, mata sepet sikit tapi bibinya merekah merah. Menarik juga tapi taklah lawa sangat. Buah dadanya besar membonjol baju kurungnya. Rambutnya dikaran separas bahu.

N lalu depan rumah Makcik Sawiyah (38 tahun). Dia sedang menjaga anak-anak jiran dan menunggu untuk mereka diambil oleh ibu bapa mereka.

"Dari mana N?" Tanya Makcik Sawiyah sengeh sambil duduk depan pintu rumahnya.

N melihat belahan dada Makcik Sawiyah. Wanita sebaya ini masih top. Mukanya bulat, bibirnya kecil dan matanya galak. Senyumnya mulus dan bodynya kira-kira sedaplah. N sudah turun dari basikalnya semasa ditegur Makcik Sawiyah, jiran yang menginap di rumah No. 2.

"Balik sukan kat sekolah Makcik, siapa wanita tu Makcik?" Tanya N sambil menuding ke arah wanita yang keluar di belakang rumah Rahim.

Makcik Sawiyah senyum.

"Tu lah penyedap baru Rahim, tuan rumah kita. Lawa juga bini muda dia tu. Baru 18 tahun. Menjeruk hatilah Zainah."

N mengangguk.

"Orang mahu Makcik. Lakulah," balas N sengih sambil memerhatikan isteri muda Rahim yang memiliki punggung yang besar dan lebar.

"Kau ni N, pandai-pandai je," kata Makcik Sawiyah, "macam orang besar bercakap, padahal baru tingkatan 3.."

N mengerling ke lurah buah dada Makcik Sawiyah. Boleh tahan payudara Makcik Sawiyah.

"Pakcik Sulaiman mana?" Tanya N ingin tahu.

"Mana lagi.. Out station hantar lori baru polis ke Jerantut. Mau semingu takde tu. Pagi tadi dia pergi," jawab Makcik Sawiyah sambil membetulkan kain batik merah dan cokelatnya dan mengemaskan kedudukannya.

"Tinggal soranglah Makcik," balas N.

"Gitulah N. Anak-anak Makcik kat asrama di SDAR," kata Makcik Sawiyah lesu.

"Bagus dan pandai anak-anak Makcik," jawab N lagi.

"Harapkan gitulah hendaknya. Untuk diri mereka juga," kata Makcik Sawiyah. "Kalau kau senang dalam pukul 9.00 karang datang umah Makcik ye!"

N angguk perlahan sambil berlalu menolak basikalnya dan tidak menoleh ke belakang, tidak bertanya apa-apa dan kenapa kepada Makcik Sawiyah.

*****

Malam kelam. Bunyi suara katak kedengaran. Lampu di depan rumah Makcik Sawiyah ditutup. Hanya cahaya lampu dari biliknya, itu pun hanya lampu tidur.

Pertama kali N melihat tubuh montok Makcik Sawiyah yang bogel berbaring dengan zakarnya di dalam cipap Makcik Sawiyah. Dia melihat payudara Makcik Sawiyah yang masih kental. Putingnya kecil warna hitam. Kulitnya halus. Perutnya ada spare tayar namun menarik. Kulitnya perutnya tidak pecah sangat.

"Uuu sedapp N.. Sedap," erang Makcik Sawiyah lembut dan perlahan sambil mencakar dada N.

N menghenjut sambil meramas payudara Makcik Sawiyah dan menghisap puting payudara yang keras itu. Kedua-dua belah.

Makcik Sawiyah menjongkang jongkit bodynya mengarahkan cipapnya tepat menerima henjutan zakar N dalam lubang farajnya. Lubang buritnya sudah berair. Air meleleh ke atas cadar katil Makcik Sawiyah.

"Arghh.. Waa.. Besar N, besar kote kau," tambah Makcik Sawiyah menikmati butuh N dalam dirinya dan dia mengemut dinding buritnya untuk memberi keseronokan kepada zakar N.

"Sempit lubang Makcik," kata N sambil menghenjut lagi.

"A’aa makan makjun.. Kau kuat N. Makcik sudah keluar banyak kali ni dan letih," kata Makcik Sawiyah sambil mengerang dan menjerit-jerit halus akibat tusukan butuh N ke lubang farajnya.

"Ooohh sedap kemutan puki Makcik. Sedap," kata N sambil terus menghentak zakarnya dengan kuat ke luibang puki Makcik Sawiyah sambil memegang punggung yang kental dan pejal itu.

Makcik Sawiyah mengangkang lebar. Dia mula merasa perit tapi asakan butuh N membuatkan dia berasa sedap dan kegelian yang amat sangat menyengat organ air maninya menceceh keluar dari lubang farajnya dan N merasakan air itu membasahi zakarnya.

"Arghh.. Hoo.. Huu.. Waa.. Makcik keluar ni N," jeritan Makcik Sawiyah panjang dan nikmat itu menghasilkan pengeluaran air yang banyak, sambil N melepaskan maninya ke dalam lubang faraj Makcik Sawiyah.

Mereka berkucupan. Masing-masing mengeruh besar. Makcik Sawiyah mengelinjang sambil mengangkat tubuhnya dan bebaring semula. N membiarkan zakar kerasnya bermestatutin dalam lubang cipap Makcik Sawiyah dan mereka berdua bermandi peluh. Terasa air mani keluar dari lubang puki Makcik Sawiyah dan di antara zakar keras N yang masih berdenyut-denyut.

Masing-masing menikmati kepuasan yang amat sangat..

*****

N segera keluar dari pintu belakang rumah Makcik Sawiyah. Segera dia berkejar ke bahagian bilik Rahim.

Sebaik sampai dia mengawal nafasnya. Melihat jam menunjukkan pukul 11 malam. Wow.. Dekat 2 jam N berkongkek dengan Makcik Sawiyah. Patutlah Makcik Sawiyah keletihan dan tergelentang tidur tak sedarkan diri. Telanjang bulat dan bogel. N sempat mencium cipap Makcik Sawiyah yang wangi itu sebelum keluar.

Dia dapat mendengar bunyi erangan yang halus di balik dinding. N melekapkan matanya untuk melihat apa yang berlaku di dalam bilik tuan rumah. N tahu Kak Zainah, isteri tua Rahim tidak ada di rumah kerana pergi berkursus selama sebulan di Klang, Selangor.

Dia melihat Abang Rahim sedang bersiap sedia mahu mengongkek Kak Imah, isteri mudanya. Dia di atas dan kelihatan dia memasukkan zakarnya ke lubang cipap Kak Imah yang sedang mengangkangkan pehanya. Abang Rahim mula menghenjutkan zakar kecilnya ke cipap Kak Imah sambil mencium mulut isterinya. N dapat melihat cipap Kak Imah yang berbulu halus hitam dan segar berkulit cerah.

Tidak lama kemudian kedengaran suara dengkuran Rahim. Sementara Kak Imah mengalihkan tubuh suaminya ke sebelah. Dia bangun dan N dapat melihat payudara Kak Imah yang tegang, bulat sederhana besar. Dapat melihat cipapnya yang basah dan dilapnya dengan sekeping tuala kecil.

N mengeleng kepalanya, cepat sangat Rahim menyetubuhi Kak Imah. Pantas N beredar dari dinding itu.. Menuju ke rumahnya.

No comments:

Post a Comment