ADS

Thursday, December 30, 2010

Pengurus Butik 2

Seperti biasa bisnes aku berjalan lancar seperti biasa. Aku tidak berpeluang bersama Johan dan Adam lagi. Hanya kadang kadang mereka datang nakal-nakal bersama aku dia pejabat.

Pada satu pagi Jumaat, Johan datang k epejabat aku dengan keadaan sedih. Dia mula menceritakan masalahnya pada aku. Rupa-rupanya Johan tiada teman untuk ke majlis BBQ yang akan diadakan esok oleh kawan-kawannya.

Setelah beberapa ketika, aku bersetuju mengikut Johan kerana kesian melihatnya. Lagi pun aku tiada program untuk esok dan suami aku masih lagi di oversea. Johan begitu gembira selepas aku setuju untuk mengikutnya.

Aku berpesan kepada Johan supaya merahsiakan identiti aku sebagai pemilik butik dan beritahu mereka aku hanya pekerja biasa. Johan menyuruh aku tunggu dia pejabat esok. Dia akan bawa aku menaiki motosikalnya.

Pada petang Sabtu, aku bersiap dan memandu pergi ke pejabat aku. Johan sedang menunggu aku dengan motosikal RX-Z nya berwarna biru. Johan menjemput aku dengan senyuman.

“Wah seksinya kak hari ini,” kata Johan melihat aku dengan pakaian begini.

Aku memakai jeans ketat low waist warna biru dan baju body warna hitam yang ketat sendat. Tanpa membuang masa aku membonceng motosikal Johan dan memeluk erat tubuhnya.

Aku perasan setiap kali berhenti dia lampu isyarat, semua mata memandang aku. Motosikal Johan begitu tinggi membuat bontot aku menjdi lebih tonggeng.

Setelah sampai di pantai, aku melihat ramai kawan-kawan Johan di situ memandang aku, kesemuanya adalah lelaki hanya ada 2 perempuan aku dapat lihat d isitu.

Johan memperkenalkan aku sebagai teman wanitanya kepada semua orang di situ. Aku dilayan begitu baik di situ, makan minum dihidang untuk aku. Ada yang meminum beer di situ dan ada yang telah mabuk menari mendergar lagu dari kereta salah seorang itu.

Aku melihat jam menunjukan sudah pukul 8 malam. Telah 2 jam kami berada di situ. Ada yang telah balik. Aku perhatikan, akulah seorang perempuan yang ada disitu dan lelaki seramai 8 orang termasuk Johan.

Aku mula risau dan ajak Johan untuk menghantar aku balik. Tapi merayu kepada
aku supaya menari untuk mereka. Semua kawan-kawan dia sorak ajak aku menari. Aku hanya diam.

Setelah beberapa ketika, tempat itu menjadi sunyi dan tiada orang di situ, hanya kami berada disitu. Tiba-tiba kepala aku terasa pening dan khayal, rupa-rupanya mereka telah meletak pil dalam air aku kerana enggan menari.

Seorang kawan Johan menarik tangan aku untuk menari. Aku mula menari. Lama kelamaan aku mula berasa seronok dan tanpa aku sedar, aku menari bersama mereka. Semua lelaki berada keliling aku.

Aku dapat rasa ada yang mengambil kesempatan meraba bontot aku, memegang pinggang aku yang ramping dan merapatkan badan mereka ke badan aku. Aku terlalu seronok dan aku hanya mendiamkan diri.

Perbuatan mereka membangkitkan nafsu aku, mereka mula memegang tetek aku dari luar baju aku. Aku dengar suara Johan memesan kepada kawan-kawannya supaya hanya ringan-ringan je dibernarkan.

Aku tidak mampu melawan mereka dan aku mula menikmati sentuhan tangan-tangan semua lelaki itu pada badan aku. Baju aku diselak ke atas dan coli merah aku diselak dan terdedahlah tetek aku bersaiz 36. Mereka bergilir-gilir meramas buah dada aku dan bermain puting aku.

Kini mereka menolak bahu aku supaya aku dalam kedudukan duduk. Mereka menyuruh aku duduk di sebuah bangku yang disediakan. Buah dada aku masih menjadi sasaran beberapa lelaki dan yang lain menghalakan batang mereka pada muka aku.

Dengan tidak membuang masa, aku terus mememang batang mereka dan masukkan dalam mulut aku. Aku mula menghisap batang mereka bergilir-gilir. Rambut aku yang dikit ditarik oleh mereka…

“Ohhh… aaa… aaaa… sedap awek hang ni Johan,” kata salah seorang pada Johan.

Tetek aku masih dihisap oleh mereka dan tiba-tiba ada cecair mengalir dari dahi aku ke pipi aku. Rupa-rupanya lelaki di belakang aku telah memancut airnya. Seorang demi seorang mula memancut air ke atas muka aku. Sedikit demi sedikit mereka memancut atas muka aku.

Lama kelamaan muka aku penuh dengan cecair putih pekat. Ada yang memasuki hidung aku dan ada yang terkena mata aku. Ada yang memancut atas rambut aku, bau air mani mereka memcucuk hidung aku dan air pekat 8 lelaki itu mengalir dari muka aku ke leher aku.

Seorang seorang meninggalkan aku selepas memancut atas muka aku. Setelah puas Johan membawa aku ke sebuah pondok dan memberi aku air untuk mencuci air itu. Aku mula memcuci tetapi masih melekat lekat air mereka pada muka aku. Aku meminta Johan membawa aku pulang.

Setelah menghantar aku ke pejabat, aku masuk ke tandas dan mencuci bersih muka aku. Barulah aku terasa selesa.

Aku keluar mencari Johan. Johan sedang bercakap dengan seseorang dalam talipon. Johan memberitahu kawan-kawannya talipon dan mengucapkan terima kasih memuaskan mereka. Dah lama mereka ingin membuat macam itu pada seorang.

Aku hanya senyum. Johan memgucapkan terima kasih pada aku dan aku terus memandu kereta aku balik ke rumah. Walau pun tidak rela, aku berasa kelainan diperlakukan begitu. Aku menikamatinya…

No comments:

Post a Comment