ADS

Monday, December 6, 2010

Surina

Su termengah-mengah macam baru lepas lari 400 meter. Aku cium Su dengan lembut. Su kata first time dia rase air dia sendiri. Aku nyonyot lagi putting dia. Su masih lagi teransang. Aku bangkit dan get ready nak menyelam. Aku pegang konek, aku letak betul-betul kat mulut cipap dia. Aku gesel atas bawah. Cipap Su bagi respon. Kembang kuncup lagi. Aku tolak pelan-pelan. Su cube bangkit dah menahan dada aku sambil tergelak kecil. "Ngilu…..". Aku stop jap, sambil mencium bibir Su. Aku tusuk lagi pelan-pelan. Perhhh…ketat lagi rupenyer. Konek aku takla panjang sangat. Tapi boleh tahan la tebalnyer, lebey kurang 3 jari setengah. Panjang sejengkal lebih sikit. Tapi berkerut jugak muka Su bile aku benam keris kontot aku nih.

"Uuuggghhhh…..nngggghhhh….", Su mengeluh. Payah jugak aku nak masuk. Nak kate air tak banyak, dah meleleh atas tilam. So, aku tarik sikit, jolok sikit. Lepas 2-3 kali main tolak-tarik baru cipap Su lega sikit. Aku tarik kuwa sampai muncung, aku benam terus. "AaaahhHH…", terjerit kecil Su. Aku rendam je, biar Su menggigit konek aku dengan cipapnya. Mak uih! Dasat kemutan minah ni. Terangkat bulu roma aku. Gigil bontot aku.

Aku godek kiri kanan atas bawah, Su kemut lagi. Aku enjut pendek. Slow and steady. Su peluk kaki dia kat pinggang aku. Sambil tu aku pusing-pusing lagi. Su tak tahan, "Laan…laju Lan…". Aku tambah speed sikit-sikit. Makin laju. Aku tolak kaki dia kat bahu aku, aku masuk gear 5. Aku henjutpaling laju sekali. Dpd mendesah dan mengerang, Su hampir nak menjerit. Aku terus cium Su takut dia jerit. Kalau tak sure kantoi. Pastu aku stop tibe-tibe. Aku tarik kuwa pelan-pelan sampai ujung jer. "Lllaaaaaa….nnnnn…." Su merengek sambil menarik pinggang aku minta aku masuk semula. Aku henyak masuk dgn laju. "AAHH..!!!", Su terjerit kecil.

Aku ulang beberapa kali sampai Su tak tahan. Aku pun enjut lagi . lebih kurang 15 minit pastu, aku tengah slow, aku dapat rase Su nak sampai lagi. "Laaannn….laj..ju..Lannn…da..aah dek..kaa..hhh..aaat…", aku maintain speed sampai Su dah betul-betul ujung, aku henyak dia kuat-kuat 3-4 kali, "LlllaaaAAA…nnnnnNNN…Aaaaahhhhgggghhhhhh………",Su start climax lagi. Aku terus stop serta-merta. Aku dapat rase rembesan hangat start dari kepala konek aku dan kemutan bertalu-talu cipap Su.

Aku rendam konek aku sambil menikmati kemutan dan sentakan badan Su. Su ni kalau cum dahsyat. Sampai menyentak-nyentak badan. Aku tak kuwa lagi. Tanpa mencabut konek aku, aku pusingkan badan Su yang dah longlai, aku tonggengkan Su. Su dalam keadaan bersujud. Dah tak mampu nak tongkat tangan agaknyer. Aku start henjut doggie style pulak sambil tangan kanan menggentel kelentit dan menepuk-nepuk punggung Su kiri dan kanan. Kali ni aku tak lame. Memang doggie style kick dia satu macam. Ketat pun satu macam. Pulak tu Su dah nak sampai sekali lagi. Kemut dia makin kuat. Tambah pulak jari aku menggentel-gentel biji dia. Aku tambah speed dan menghenyak bertalu-talu…kelepap, kelepap, punggung gebu Su berlaga bawah perut aku. "EennnGGggghhhh…….LLlll..aaaaaa…nnnnnnn…", Su menjerit tertahan biler climaxnya mencecah sekali lagi. Su menggenggam tangan aku di cipapnye. Badan Su bergetar dan bergoncang. Aku mengeraskan lagi hentakan dan tusukan OOOuuuuuhhhhh…..Nnnggggggg..eeee…Lllll…..aaaaaa…….", diikuti tujahan-tujahan yang paling kuat dari aku bersama tembakan-tembakan padu ke mulut rahim Su. Su menggelepar. Aku menggigil. Aku terus rebah dibelakang Su yang tersentak-sentak dalam climaxnya yang agak panjang.

Pancutan paling hebat pernah aku rase. Itu pun pasal dah lame aku tak lancap. Sebulan kot. Malam tu aku balun Su sampai pukul 5 pagi. Ader la 4-5 round jugak. Dan malam-malam sterusnya. Pantang ade peluang, konkek. Penah sekali aku buat kat celah batu kat tepi pantai. Aku rasmi bontot dia. Perrrhhh!!! Powerrrr. Saper suke main bontot tau la kat mane yang bestnyer kan?

Aku dan Surina berhubungan selama beberape bulan sehingga dia mengikut suaminya berpindah ke KL. Aku dengar kat Ampang. Member aku kate mase dia nak pindah tu, dia mengandung 3 bulan. Anak sape ek? Heheh, entah. Nasib aku baik. Aku lulus SPM dengan cemerlang dan sekarang di salah sebuah universiti tempatan.

No comments:

Post a Comment