ADS

Friday, December 31, 2010

dirogol kak tipah

Tanggal 14hb oktober jam 2.30petang hari rabu itulah yang
bersejarah dalam hidupku,buat pertama kali aku menjamah tubuh seorang perempuan
dan aku kehilangan teruna secara paksa.

Ceritanya bermula ketika aku balik kampung halaman kerana aku disuruh oleh ayah
untuk mengambil geran tanah di rumah pak cikku.sesampai saja aku di kampung hujan
turun dengan lebat jadi seluruh tubuh serta bag pakaianku basah kuyup,lalu memanggil
nama pak cikku lantas pintu dibuka oleh kak tipah dan menyuruh masuk, kak tipah lantas memberi aku towel
selepas itu aku terus mandi,aku mandi bogel macam biasalah maklumlah rumah kampung bilik air berlobang lobang
semasa aku mandi aku terlihat sepasang mata sedang mengitip aku mandi,jadi aku buat tak tau aja, aku tahu itu adalah
kak tipah bini nombor 2 pak cikku umurnya dalam linkungan 32 tahun masih belum ada anak dan pak cikku umurnya dalam 58tahun.
selepas mandi aku terus bertanyakan pak cikku, kak tipah hanya menjawab pak cik tak ada dia pergi singapura dengan kawannya
balik malam besok.jadi aku menceritakan kedatangan aku disuruh oleh untuk menganbil geran tanah ayahku.kak tipah hanya mengiya-iyakan sahaja
dalam aku tak sedar kak tipah sempat memandang zakarku yang masih lagi memakai towel.aku meminta kak tipah meminjamka kain atau seluar pendek
untuk aku pakai,lantas sampai dibilik kak tipah terus menarik towel yang aku pakai dan menolak aku diatas tilam, dengan rakusnya kak tipah menghisap
zakarku yang keras lagi panjang,kak tipah macam orang hilang akal,aku tak terdaya lagi kerana zakarku dilancap serta dihisap dengan kuat hampir aku nak
terpancut lantas kak tipah memaksa aku menjilat lubang pukinya yang berserabut dengan bulu tangan kak tipah nenarik rambutku dan meletakkan bibirku di
pukinya, baunya hancing sekali lantas kak tipah marah pada aku katanya ;jilat cepat akak dah lama tak kena jilat nak tak nak terpaksa aku jilat sampai
cecair putih melimpah kedalam mulutku kak tipah mengerang sedap sedapnya ohhh lagi sayang oohh dengan cepat kak tipah nenarik rambutku menyuruh naik ditilam kak tipah
terus menghisap zakarku sehingga keras lalu naik diatasku bercelupak dan membuka kangkangannya dan memegang zakarku masuk kedalam lubang pukinya aduuuuh sedapnya panjang
batang kau adduuh sedapnya kak tipah terus mengenjut zakarku kedalam lubuk yang lama tidak berpenhuni aku diperalatkan macam kak tipah sedang menungang kuda makin lama makin
laju kak tipah menahan nafas nafsu serakahnya puki kak tipah sempit sekali naik melecet zakar aku dibuatnya aku tengok dah nak sampai airnya dan air mani aku pun dah hampir terpancut
lalu kak tipah melajukan lagi permainannya supaya sama sama puas tiba tiba lebih kurang 45minit permainan hampir tamat kak tipah menjerit AAAAAAHHHHHHHHH OOHHHHH AAAHHHHHHHHHHHHHHH
dan tak sampai seminit aku nak terpancut aku cakap kak tipah saya nak terpancut lantas kak tipah menyuruh aku pancut di dalam lubang pukinya lantas terpancutlah sperma terunaku yang suci
dilubang puki kak tipah.selepas saja adengan itu berlalu kak tipah memberi amaran kepada aku katanya kalau aku bagi tahu pada suaminya atau femilyku dia akan naya aku dengan ilmu hitam
aku hanya diam aje lantas kak tipah kebilik air untuk mandi sebelum turun dari katil sempat kak tipah menghisap batang zakarku katanya dia puas dengan batang panjang dan besar macam aku punya
dan terus pergi mandi aku masih keletihan maklumlah penat baru sampai dikampung pun belum hilang lagi dah penat lain.....................

No comments:

Post a Comment